czwartek, 5 października 2017

Blogowe zaleglości + moja pasja fotografia

Znów mi się nazbierały zaległości! 

Obiecałam sobie choć jeden post w miesiącu, ale tak mi nie po drodze! Działo się u nas tak wiele, dzieje i ciągle będzie działo. Czas tak zasuwa, że często wybieram zabawę z dzieciakami niż komputer.

Na narzekanie mi się zebrało coś dzisiaj... czy Wam też tak czas goni?
Kończąc zmianę, tak cieszę się, że tyle wolnego przede mną, a tu znów od nowa muszę do pracy iść.

Dobrze, że wieczory coraz dłuższe, może więc nadgonię moja dokumentacje z wakacji...

Z ważnych spraw - nasz Oluś poszedł do przedszkola, stresowaliśmy się tak bardzo, ale dał radę!
My też!!!


Często gęsto czas mi połyka moja pasja -fotografia.
Odważyłam się i robię coraz śmielej zdjęcia.
Obecnie spoglądając  wstecz widzę jak ogromne postępy zrobiłam.
Opanowanie podstawowe photoshopa  zajęło mi parę dobrych miesięcy. Podziwiam ludzi, którzy mają wielkie wyczucie w ps i wyobraźnię.
Tak łatwo jest spartaczyć dobre zdjęcie!

Chciałabym podziękować mojej cudownej mentorce!
Asiu jesteś światłem w ciemnej mgle, bez Ciebie już dawno bym się poddała.
DZIĘKUJĘ!!!















Konstruktywna krytyka mile widziana :)

Czasami mam ochotę rzucić w kąt mój kochany aparat, mam nadzieję, że kiedyś uzbieram na wymarzone kursy, nowy sprzęt i pojadę w świat zdobywać wiedzę tajemną.


Działam jak najbardziej na instagramie, tam najłatwiej i najszybciej się kontaktować ze światem.

Pozdrawiam gorąco, mam nadzieję że jesteście jeszcze z nami mimo mojej nieregularności ;-)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! To z widokiem z polany (?) genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byliśmy na wrzosowiskach, ze wzgorza rozciagal sie przepiekny widok :) Tesknie juz za wakacjami!!!
      Buziolki

      Usuń
  2. Wspaniale, trzymam kciuki za realizację marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo wkoooncu sie doczekalam :))) Kochana Twoje zdjecia to ja Uwielbiam !!! :)) Cuuudowne robisz ujecia :)) A corcia alee pannica :)) Szook :) Ciesze sie ,ze wkoncu sie odezwalas :))) Moj maz niedawno nam kupil aparat i tak jak widzialas cos tam pstrykam :)) Tak dla nas :)) Tyle mi starczy :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :)) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agus czasu mi brakuje, chcialabym wiecej, czesciej ale sama wiesz jak jest. :( Widzialam Twoje zdjecia są przepiekne!
      Pozdrowionka :*

      Usuń
  4. jesteśmy... przynajmniej ja jestem ;) piękne zdjęcia! jeśli 'to czujesz', to nie poddawaj się! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma Bi :**** nie dziekuje, ciezko wytrwac i podożać za marzeniami!

      Usuń

  5. Przepiękne zdjęcia i super blog! Zostaję z Tobą na dłużej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...