sobota, 13 maja 2017

Kadry domowe


Wpadam na chwilkę, aby oderwać się od codzienności ;-)
Po powrocie z Pl ciężko mi dojść do siebie, obijam się o ściany.
Postanowiłam deprechę przepędzić i zaczęłam sprzątać, boooo nić tak nie działa na kobietę jak porządek w każdym kącie.
Z szaf w końcu bezlitośnie wyrzuciłam wszystkie zbędne ciuchy.
Ach jaka ja dumna z siebie jestem hahahah

W życie wdrożyć chcę zdrowy tryb życia, najlepiej bez słodyczy... ciężko mi idzie strasznie.
Jak na razie piję wodę, duuuzzzo wody!
Na moje nieszczęście strasznie jej nie lubię w najprostszej postaci.
Kupiłam sobie specjalny bidon z pojemnikiem na owoce, o dziwo daję radę ją pić
z posmakiem cytryny i mięty.
Pytanie do Was: -Macie jakiś patent na picie odpowiedniej ilości wody?
Nie mówię tu o kawie hahaha, bo tą mogę pić litrami a nie jest ona wskazana dla mnie, chyba dla nikogo niestety :-(


Zaprowadziłam nowy porządek w moim ukochanym kredensie
Pompona sama zrobiłam, kupiłam dawno temu tiul i w końcu spróbowałam.
Troszkę koślawy wyszedł, myślę że jak się zmuszę kolejne wyjdą lepiej?




Kochane ptaszęta upolowałam w staff shopie.



Ostatnio otaczam się tulipanami, stoją naprawdę bardzo długo, bo około 2,5 tyg.
Kupione w Lidlu.


Byłyśmy ostatnio u Mai koleżanki, która miała odnawiany pokoik i...
moja córa suszy głowę tacie, ażeby pomalować jej pokoik.
Tym razem chce miętowy kolor ścian.
Argumentów użyła zadziwiająco trafnych...
uczy się w końcu od najlepszych ;-)
Ustaliliśmy, że na 7 urodziny pomalujemy jej pokoik.

Niebawem ruszy u nas remont korytarza, zaraz jak skończymy ogród.
Usuwamy moją ukochaną skrzynię na warzywa, potrzebujemy dojścia do ściany jeśli chcemy wdrożyć w życie drugą toaletę na dole.
Kiedy my skończymy te remonty, powiem Wam szczerze, że już zmęczona jestem.
Marzy mi się zamieszkać w bloku i mieć wszystko pod kontrolą.
Kasę przeznaczyć na podróże te małe i te duże.

Tym mało optymistycznym wątkiem kończę mój wywód, który do nikąd nie prowadzi ;-)

Buziolki i słońca Wam życzę!

1 komentarz:

  1. Piękna sceneria! Zieleń i ładna pogoda! Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety