sobota, 1 kwietnia 2017

Jak odnowić lodówkę???


Lodówka jest wielkim dylematem przy remoncie kuchni, jeśli kogoś stać na nową to ja po prostu wymieni.

Otóż nasza lodówka jest z nami jakiś czas, sentymentów żadnych do niej nie czuje, bo w dodatku otwiera się w inną stronę niż powinna... 
Z przyjemnością wymieniłabym ja na nowy model np. takiego pięknego SMEGa ;-)


Niestety jak to w życiu bywa szkoda wyrzucić od tak kupę kasy.
Nasza staruszka miała się dobrze, z zewnątrz troszkę zardzewiała i kuła w oczy srebrzystością.

Pierwszym pomysłem było pomalowanie całej lodówki farbą tablicową.
Lodówkę należy zmatowić papierem ściernym, odtłuścić, malować wałeczkiem.
Remont był robiony w listopadzie, zimno... a farba tablicowa śmierdzi niemiłosiernie :(
Ogólnie gdy poszperacie w internecie dużo ludzi zastosowało tablicówkę na lodówkę, niejednokrotnie jej nie zmatowili papierem ściernym, są zadowoleni a farba się trzyma podłoża.

Drugim pomysłem była farba tablicowa w rolce, miałam ją długi czas na ścianie... ona jednak zostawia wiele do życzenia. 
Prawda jest taka iż miałam ją przyczepioną bezpośrednio na ścianę, a powinnam na sklejce :-)
W każdym bądź razie musicie kupić odpowiedni wymiar tablicy, dopasować, przyciąć i przykleić.
Czy da się odkleić ją z łatwością od lodówki? Nie wiem niestety, od ściany odeszła łatwo bez uszczerbków.


Trzeci pomysł to oklejenie okleiną samoprzylepną.
Wzorów i pomysłów jest tak wiele, że się ciężko zdecydować


Nasza kuchnia w odróżnieniu od reszty domu jest stonowana, tam postawiłam na prostotę, czystą kartkę, którą można zmieniać.

Główną ozdobą kuchni są różnego typy plakaty, które sama sobie drukuje z darmowych stron czy grup.
Postanowiłam więc poszukać czegoś w tym klimacie.
Wpadła mi w oko mata magnetyczna!!!
Idealna, czarno biała, łatwa w montażu - choć nie było tak łatwo, musieliśmy się nagimnastykować z przycięciem.


Myślę, że u nas był to najlepszy z możliwych wyborów.
Lodówka się wtapia w całość i wygląda przyjemnie dla oka.
Zastrzeżeń nie mam z ręką na sercu to mogę napisać.
Mata jest łatwa w utrzymaniu czystości, ładnie się prezentuje, do tego robi duże wrażenie na wszystkich gościach, którzy widzą ją pierwszy raz.
A Wam jak się podoba?

Chyba to był ostatni post z cyklu zanudzanie remontem, mam nadzieję jednak, że komuś pomoże w w wyborze :-)

Pozdrawiam Was serdecznie :*

11 komentarzy:

  1. Boska! Te teksty doskonale odzwierciedlają Wasze serducha. I zanudzaj, zanudzaj takimi perełkami jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa😊 Jeśli mi się pomysły nie skończą, to będę wrzucać posty z diy
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Kochana jak dla mnie Wooooow !!!! Rewelacyjnie wyszlo !!! :))) Baardzo mi sie podoba :) Mysle ,ze wybralas naajlepsze rozwiazanie :))) I szczerze poprosze wiecej takich postow , mi tu nic a nic nieeee zanudzasz :)))) Cuuudowna jest ta Twoja Kuchnia :)))) Buuuuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana uwielbiam Twoje komentarze, budujące dla mnie bardzo :-) Kuchnia idzie w odstawkę, bo... korytarz czeka!!! Mam mnostwo pomysłó i doczekać się nie mogę, tatko mniej :-)
      Buziol Agus!
      ps. Twoje kury juz ruszyly w swiat ;-)

      Usuń
  3. Widziałam podobne teksty jako obrazki albo naklejki na ścianach, ale Twoja wersja na lodówce bez wątpienia najlepsza i jedyna jaką do tej pory spotkałam w tej wersji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, milo czytać taka opinie :-)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  4. super pomysł :) pewnie za jakiś czas sama zdecyduję się na takie rozwiązanie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł...rewelacyjnie wygląda taka lodówka, chyba skradnę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tę matę znalazłaś? czy sama drukowałaś?

      Usuń
    2. Na allegro jest mnóstwo,jeśli musisz przycinać radzę wziąść zapas... Precyzyjnie cięte a i tak ręką leci ;-)

      Usuń
  6. Pięknie :) Zresztą, zawsze miałaś talent i mnóstwo ciekawych pomysłów. Szkoda, że nie wiedziałam, ze prowadzisz bloga :) od dziś będzie na pewno moją stałą lekturą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety