środa, 8 marca 2017

Wiosno, wiosno ach to Ty... jak tanim sposobem odmienić wnetrze ...

Na początku Kochane Kobietki chcę Wam życzyć spełnienia marzeń, samorealizacji, zdrowia, miłości i szczęścia.



Z okazji Dnia Kobiet zapraszam Was do Agnieszki, która przygotowała darmowe plakaty 
Częstujcie się kochane!

...
Zaglądające osóbki do mnie wiedzą, że lubię szperać w lumpeksach.
 Znajduję tam często perełki, które kocham mocą ogromną.
Strasznie chciałam kupić sobie króliczki, niestety nie mogłam znaleźć nic dla siebie.
Myśli moje krążyły wokół tematu, aż...


Wyraz twarzy miały przerażający, ale za 1,50f nie mogłam ich nie kupic!
Przyszłam do domku i potraktowałam ich czarnym sprayem.


Cudowne są teraz... takie moje!

Zdobią moją wiosenną pułkę w kuchni.


Uprzedzając Wasze pytania... plakaty są drukowane z darmowych stron.


Wystarczy troszkę poszperać i znajdziecie masę różnych, odpowiadających Waszemu gustowi stron z darmowymi grafikami.

Moja kuchnia przeszła wiosenny lifting.
Potrzebowałam koloru!


Rozmaryn w takim cudnym pojemniku w Lidlu możecie kupić.
Mam już pomysł na niego, zobaczymy jak mi wyjdzie ;-)


Testowałam nowy przepis na polędwice... i średnio wyszła, za to ładnie na zdjęciu ;-)


Kochane macie jakiś sprawdzony przepis na ten zacny kawałek mięska?
Bardzo proszę podzielcie się.

Jeszcze raz samych dobroci dla Was :*

15 komentarzy:

  1. piękna wiosna u Was zagościła :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gorąco pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Te dziecięcą ręką odmalowane serducha mnie uwiodły! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie zmiana na wiosenne serca za chwil parę, kocham ta dziecięca twórczość 😊

      Usuń
  3. ale pięknie :) wiosennie. z mięskiem to nie pomogę bo u nas króluje tylko pierś z kurczaka lub kurczak cały wypchany kaszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kurak zawsze, poza tym ja marny kucharz jestem 😉

      Usuń
  4. Cudnie Wiosennie :))) I ta Twoja Cuudowna kuchnia :))) Co do mieska ,ja zucam zawsze pelno roznych warzyw i roznych przypraw :))) Dzisiaj u mnie akurat bedzie miesko duszone z pomidorkami ,cebulka i fasolka szparagowa :))) Wszystkiego Najlepszego Kochana :)) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus polędwice tak robisz? Do piekarnika czy na patelnie? Ile ja tak dusisz ... Ba ja mam wrażenie ze ja zadusilam😉

      Usuń
  5. Przepiekna masz kuchnie! Teraz prezentuje sie bardzo wiosennie. Te plakaty sa swietne! I do tego te kroliczki... no cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Wszystkiego najlepszego Kochana!

      Usuń
    2. Dziękuję 😘😘😘

      Usuń
  6. haha! świetne te zajączki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Ja jestem mega słaba jeżeli chodzi o kuchnię. :(
    A króliki genialne. I cała wiosenna półka! Jestem pod ogromnym i szczerym wrażeniem. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogromnie mi milo 😍

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety