niedziela, 19 marca 2017

Moja słodka codzienność oraz szybkie DIY

Pisałam już nie raz, mój Oluś najbardziej lubi kucharzyć na świecie. Często więc zamykamy się w kuchni, czasem tylko we dwoje:-)


Oluś potrafi zużyć około pół kilo mąki, wygląda wówczas jak młynarz.
Radość jego jest bezcenna.


Zajęty jest na maxa, świata poza ciastem i autami nie widzi.


Z naszych biesiad często wynika coś pysznego :P


Ostatnio tak tęskniliśmy za latem i słońcem, że zorganizowaliśmy sobie spontaniczne grillowanie :-)


Zmarzliśmy, warto było...


Majunia nam się zmieniła tak strasznie, że nie mogę uwierzyć, że to ta sama dziewczynka!
Stała się taka dzielna, odważna, samodzielna i rezolutna...
może mi ją podmienili :-)
Strasznie się z tego cieszę, moje obawy rozwiał czas...
Morał z tego, nie ma się co martwić na zapas!


Mamy dla Was z Maya nowe, mega szybkie - nie licząc dostawy hihihi
DIY
Bluzka kupiona w lumpeksie z 1f, naprasowanki prosto z Chin za 1,29...


Powstała dość droga koszula za 2,29f :)
Podoba się Wam?
Mamy podobnie zrobione sweterki, ale to innym razem :-)


Czasem bawimy się z Majulą moją w sesje zdjęciowe.
 Mam najcudowniejszą modelkę świata :-)


Moje najnowsze lumpeksowe znalezisko, stół bilardowy za 7f.


Kolejny projekt do szkoły, Oluś oczywiście też zrobił rakietę dla siebie.


Mój przystojniak i pierwszy bal w jego życiu.
Sweterek upolowany w lumpeksie za 0,50p.


Kto został KRÓLOWĄ balu?
Maya oczywiście i jej przyjaciel Kacperek :-)
A matki prawie ochrypły... no dobra ja...:-)


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że do nas zaglądacie:*
Słoneczka Wam kochane życzę i tej upragnionej wiosny:*

6 komentarzy:

  1. Ah, tych angielskich lumpeksow to mi brakuje... takie czasami pereleczki mozna bylo znalezc... W Pl lipa,raz weszlam do jednego i wyszlam z niczym. Musze sie zorientowac bardziej w temacie ;)
    Majuchna faktycznie wyrosla! To juz taka powazna dziewczynka z niej. A Mlody slodziak straszny, taki do wysciskania! Olek juz do przedszkola chodzi? O jeny, wlasnie sobie uswiadomilam, ze On do szkoly w przyszlym roku zacznie smigac... ale ten czas leci!
    Koszula rewelacja! W zeszlym tygodniu kupilam sobie 6 naprasowanek na moje dziurawe boyfriendy... beda jak znalazl na wiosne!
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olus do przedszkola od września zacznie chodzić 🚶😊 Ciekawe jak będzie, Majusia byla taka dzielna...hm a z Olusiem ciężko wyczuć jak będzie. Naprasowanki są mega, zwykle spodnie, bluzkę można zamienić za grosze w droga rzecz. koniecznie pokaż swoje spodnie😊

      Usuń
  2. ale cudni...zdolniacha :) ja nie mogę, ale zrobiłaś ochotę na kiełbachę z ogniska hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza kiełbaski z ogniska 😀

      Usuń
  3. Dzieciaczki Kochana Cuuudnie Wam rosna :)))) Pieknie sie rozwijaja i tacy dorosli sie robia :)) Cuuudne zajecia i zdjecia :)))) Buuuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...