czwartek, 19 stycznia 2017

Zdobycze wyprzedażowe

Pór roku minęło jak jeden dzień, udało mi się w tym okresie upolować parę rzeczy do domu.
Obserwujący mnie na Instagramie wiedzą o czym piszę:-D

Uwielbiam polować na "perełki", często twierdzę że jak ma być dla mnie dana rzecz, to kupię ją po przecenie. Taka już jestem,  nie cieszy mnie coś, co można od tak kupić..
a tak satysfakcja ogromna ;-)

Upolowane - całość za 15f next


Ikea puchy po 0,50p, zestaw talerzy za 5f - sama w swoje szczęście uwierzyć nie mogłam ;-)


Świąteczne kubki Dunelm, cztery za 3f ;-)
Podstawki pod talerze 2,50f za 4 sztuki 


Lampion za 12,50f, rano było ich około 15 sztuk, wieczorem jedna, jedyna dla mnie!
Wciąż zastanawiam się czy pomalować na biało?
Co myślicie o tym pomyśle?



Poduszki Dunelm, kolorowe 2f sztuka, fioletowe po 1f



 Lampki Next 3f :) niestety wszystkie nie działają, ale w niczym mi to nie przeszkadza


Uwielbiam na nie patrzeć


Wyprzedaże są wspaniałe o ile kupujemy z rozwagą i tylko to co nam jest potrzebne...
lub to co nam się podoba nieziemsko ;-)

Pozdrawiam Was serdecznie :-)

10 komentarzy:

  1. Miszcz wyprzedaży! Super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdanie to totalna prawda :)
    Czasem robię taki test swoim zachciankom ;) jeśli po kilku dniach nadal czegoś chcę albo uznaję za użyteczne, kupuję - bo często zakupy spontaniczne okazują się nieprzydatne albo nieprzemyślane...

    A Twoje łupy cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ja tez tak robie, piateczka :)

      Usuń
  3. ale cudowne zakupy, wszystko mi sie nieziemsko podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa wiec tak Moja Droga :))) Jak sie znudzisz lampkami to jaa z najwieksza przyjemnoscia je przyjme hahahah :)) Papcie widzialam cuuuuudne :)))) Kubki Cuuudo :)) Ojjj aleez Ci Zaaazdroszcze ,ale tak pozytywnie :))) Szczesciara :))) Kochana Pozdrawiam Was Cieplutko :)))) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko super, ale lampki?!?!?! CUDO! nie maluj na razie lampionu. pomalujesz, jak Ci się 'opatrzy' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kupować maskotki i ozdoby do pokoju na wyprzedaży, np. https://bobomio.pl/wyprzedaz. Śledze Twój blog od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że podoba mi się on, autentycznie widać tą pasję, jaką wkładasz w domu. Podoba mi się pomysł z korkową tablicą - nie widziałam go nigdzie indziej a jest taki prosty.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow faktycznie perełki Ci się trafiły ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...