sobota, 28 stycznia 2017

Pinboard DIY - czyli co nad biurko do pokoju dziecka


Pewnego pięknego dnia... no dobrze nie był on
piękny, ani nawet ładny.. brzydki pochmurny i ogólnie do dupy był ten dzień!
Wstałam kwaśna, niewyspana z bólem głowy.
Bezsilność i brak energii zdominowała wszystko, potrzebowałam działać, aby odgonić całą złą energię.

I w taki właśnie dzień przy porannej kawie zrodził się plan... plan zmian... niewielkich, ale jednak.
Zrobiłam wiosenne porządki u Majeczki w pokoju z jednoczesnym małym przemeblowaniem.
Tak wyglądał pokój przed.


Tak po


Brakowało mi pomysłu co mam dać nad biurko, półek, szuflad Maja ma dużo.
Poszperałam, zastanowiłam się jakie mamy potrzeby i padło na tablice korkową.
Jak się okazało jest ona w chwili obecnej na topie.

Pierwsze inspiracje na które trafiłam spodobały mi się bardzo, wiedziałam że to jest to czego potrzebujemy KLIK
Kolejna inspiracja to korkowa tablica do KUCHNI
Tapicerowanie tablicy korkowej krok po kroku.

Wybór padł, tablicę mamy z ebaya 90cm na 60.
Szczerze nie podobała mi się taka brązowa, więc ciąg zmian nastąpił


Zmienić tablicę można na wiele sposobów,  wybrałam najwygodniejsza dla nas metodę:
-pomalowałyśmy ramę
-posmarowałyśmy korek klejem MAGIC
-odmierzyłyśmy i wycięłyśmy materiał, przykleiłyśmy
-nadmiar materiału wsunęłyśmy pod ramę



Tak wygląda nasza korkowa tablica po liftingu.
Nie wyszło nam wszystko tak jakbyśmy chciały, użyłyśmy złego kleju, niestety przebija klejenie, powinnyśmy użyć kleju w sprayu.
Mądry Polak po szkodzie.


Najlepszą opcją wydaje się tapicerowanie, u nas ramy nie można było ściągnąć, a chciałam aby była biała stąd pomysł przyklejenia.


Za jakiś czas... może przy kolejnym malowaniu nasza korkowa tablica przejdzie lifting.
Majeczka zadowolona, przykleja swoje dzieła, które w końcu znalazły swoje miejsce w domu :-)
Mnie oczywiście trafia, ale jakoś to przeżyję - chyba ;-)



Mam pomysł na zagospodarowanie drugiej ściany, ale o tym na razie cichosza, może wyjdzie tym razem hahahah.

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że tablica Wam się spodobała mimo wszystko :)


16 komentarzy:

  1. jesteś bardzo kreatywną osobą i pięknie mieszkasz :)
    Pozdrawiam,
    http://welldone92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dosyć, że wygląda pięknie to jeszcze zrobione z sercem i pomysłem 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ale miło mi się zrobiło, dziękuję 😘

      Usuń
  3. Piękny pokój i kreatywny wpis! Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy, gratulujemy! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy i będziemy zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy pieknie, zajrze koniecznie :)

      Usuń
  4. Pieknie Wam wyszlo :)) Mi sie bardzo podoba :)) Widzisz a ja nie pomyslalam ,ze mozna by tak przemienic taka tablice ,musze pomyslec i zrobic cos z nasza :)) Pozdrawiam Was Cieplutko Madziu :))) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj kochana i daj znac jak wyszło :*

      Usuń
  5. Anonimowy1/2/17 19:10

    Ale kolory ścian zostały bez zmian?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysl! Bardzo kreatywna z Ciebie mama! ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie za ten post. Mam dwie takie brązowe tablice w pokojach dzieciaków i chętnie zrobię im taki lifting :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, powodzenia i daj znac jak wyszło :-)

      Usuń
  8. Cudnie :) Moja córeczka również ma iałę meble w pokoju :) Moim zdaniem jest to super rozwiązanie,bo można zmienić tylko dodatki lub kolor ścian i pokój jak nowy :) Tablica genialna, idealnie komponuje się z całośćią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego kocham białe meble, są ponadczasowe i się nie znudzą, zmiana dekoracji i pokój nabiera innego wyrazu.

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety