środa, 28 grudnia 2016

Świąteczne DIY - renifery

Witajcie kochani, 
troszkę nas nie było, dość długa przerwa jak na nas.
Dzieci mi wyrosły, ja się postarzałam, a co najważniejsze dokonaliśmy niemożliwego.
 Największy projekt w naszym mniemaniu został ukończony:
-KUCHNIA.

Po pół-rocznej przerwie nadal nie mam pomysłu na bloga hahaha, więc możecie się spodziewać wielkiego misz-masz.

Na plan pierwszy wrzucam Wam Diy świąteczne :)

Strasznie mi się podoba motyw renifera, a nie mogłam nigdzie dostać ich  w czarnym kolorze, do tego są drogie, dlatego też pokombinowałam sobie troszkę:)

Reniferki z poundlanda, pomalowane sprayem.
Gwiazda z Matalanu z SALE za 1,5f


Renifer Matalan z SALE, potraktowany sprayem.


Efekt mi się bardzo spodobał :-)

Mam cichą nadzieję, że zacznę regularnie wrzucać posty, bo tęskno mi za Wami.

Szybkiego spalania poświątecznych brzusiów kochani :*

4 komentarze:

  1. Śliczne :D My mamy fioletowe z brokatem z castoramy - Zosia wybierała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubiony kolor mojej Mai to tez fiolet :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. A ja bardzo lubię ten Twój misz-masz blogowy : i ciesze się, ze wracasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) JA chyba tez sie ciesze ;-)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...