piątek, 8 lipca 2016

Polska 2016

Witajcie kochani!!!
Dawno nas nie było z wielu przyczyn, jedną z nich była podróż do Polski.
Pojechaliśmy dzieciom zrobić badania, bo jeśli się w Uk nie zdycha, dzieci wyglądają zdrowo to doprosić się nie można.
Ciągle byliśmy w drodze... znaleźliśmy czas i na przyjemności, choć ich było naprawdę mało.

Słońca nam nie brakowało, prażyło do 35 stopni, całkiem miła odmiana!

Mój kochany Piotruś


Olivek niczym Korzeniowski gonił za piłką ;-)


Moi synkowie


Jak ja już za nimi tęsknię!!!


Najukochańsza Ciociunia na świecie!!!


Radość, słońce, wakacje!


Moja ukochana siostrzyczka :)


Piotruś w tamtym roku złamał jedną rękę jak byliśmy...
tym razem dwie uhhhh...


Nie ma to jak ... starszy brat!


Sielsko - anielsko



Wujcio



Motorem zasuwaliśmy


Grilowaliśmy


Czasem bujaliśmy w obłokach ;-)


a czasem rysowaliśmy


Place zabaw były nasze


Ciocia :)



Czas upłynął nam strasznie szybko i gdy już jechaliśmy na lotnisko moja mama powiedziała
- Przydał by się Wam teraz tydzień spokojnego wypoczynku, ciągle w biegu byliście
Słowa babcia rzekła i nam lot odwołali...
na lotnisku 8,5 godziny byliśmy, wszystkie dzieci spały tylko nie nasze.
W nagrodę na koszt Wizzara wylądowaliśmy około 2:00 w nocy w hotelu.
Dwa dni beztroski przedłużone o kolejne kilka.
Tak mamcia zgotowała nam tydzień więcej wolnego





Komentarz zbedny jest ;-D



Ostatni tydzień błogo spędziliśmy 



Polska reprezentacja dała nam mnóstwo pozytywnych emocji




Serduszka moje ukochane


Wróciliśmy, ogarniamy wszystkie zawalone terminy i pozbierać się nie możemy.
Meble do kuchni zamówione, tak że nie ma odwrotu!

Jeśli ciekawi jesteście co u nas słychać zaglądajcie na Instagram lub FB, jesteśmy tam w miarę na bieżąco :-)
Ściskam Was mocno :*

19 komentarzy:

  1. W tych zdjęciach widać piękną opowieść o wizycie u rodziny. Mnóstwo emocji i serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 😊

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. bardzo fajne zdjęcia :) jejku..dwie ręce w gipsie brrr:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhhe na ten upał 😞 w dodatku zawsze jak my przyjdziemy 😭 Pech ogromny

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że masz trójkę dzieci ;) Zawsze na zdjęciach widziałam tylko Maję i Oliwiera :) Fajnie, że odpoczęliście trochę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotruś to mój chrześniak, czyli prawie synek 😉

      Usuń
  4. Fajnie Was znowu widziec!
    Majusia jak wydoroslala... masakra jak ten czas szybko mija.
    My tez zaliczylismy wyjazd do Polski w czerwcu :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam dodac... Bardzo fajne czarno biale zdjecia, szczegolnie podoba mi sie to drugie zdjecie Prababci i Wujcia. Piekne!

      Usuń
    2. Chciałam uchwycić nieuchwytne... dzięki śliczne 😉

      Usuń
    3. Chciałam uchwycić nieuchwytne... dzięki śliczne 😉

      Usuń
  5. Z małymi przygodami, ale najważniejsze, że wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak było fajnie, szkoda że już po :-(

      Usuń
  7. przepieknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracajcie tutaj! Teskno....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...