czwartek, 2 czerwca 2016

Drewniane stemple -literki


Dzień dziecka  spędziliśmy w domku, Olusia trzyma przeziębienie, a pogoda jest anty-zabawowo-wychodzeniowa!

Nie znaczy to jednak, że było nudno u nas...


Stempelki, widziałam na blogu u jednej z Was, chciałam je kupić Majuni na prezent, niestety nie pamiętałam gdzie.
Poszperałam na Ebay-u i tadam... mamy je za prawie 2/3 ceny z Pl razem z atramentem:-)






Majunia jest super zadowolona i ja również, będziemy mogły stemple wykorzystać na milion sposobów :-)


Oliwek zaglądający na backstage...



Dzień dziecka bez teatrzyku jest nieważny!!!
Bawicie się tak?



Jaka to bajka???
Zgadnie ktoś?




Następnie była zamiana i dzieci występowały dla nas :)


Na koniec byliśmy kibicami, pomimo gorących dopingów...
Polacy przegrali...
wiara jednak nadal w nas tkwi...
będziemy kibicować do końca...!



BUZIOLKI KOCHANI

9 komentarzy:

  1. Podeślij linka do tych cudnych stempelków, i aż dziw bierze, że przegraliśmy z takimi kibicami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniala zabawa na nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah, kreatywne chorowanie to jest to :D

    Zdrowiejcie szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie spedziliscie Dzien Dziecka :))) Uwielbiam te Twoje Dwa Wesole Sloneczka :)) Pieczatki sa rewelacyjne :))) aa i podziele sie z Toba nowinka zalatwilam z siostra ,ze kupi nam te foremki do wyciskania konikow :))) Niestety ,ale u nas nie znalazlam. Ale wazne ,ze ktos nam je znajdzie :)) Pozdrawiam Was Cieplutko !!! Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zabawa i przy okazji jakby nie patrzeć nauka literek i cyferek fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwi kibice! :) Fajna zabawa ze stempelkami. Czekam, aż moja córcia podrośnie i będzie ogarniała te wszystkie plastyczne i artystyczne zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne stempelki, przypomnialo mi sie ze mamy podobne i zdecydowanie czas zeby je uzyc w naszych zabawach literowkych

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas tylko flagi na twarzy, a tu proszę - akie zażarte kibicowanie, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, prawdziwi kibice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...