niedziela, 29 maja 2016

Wiszące doniczki z plastikowych butelek DIY

Cześć!!!
Dziś pokażę Wam efekt naszej pracy z plastikowymi butelkami oraz...
wynik testowania Plant Drip Cone...(pisałam o nich TU)
Po pierwsze nie należy robić dużo dziur w końcówce, wystarczą dwa otwory zrobione delikatnie nożem, bez obcinania końcówki, inaczej wszystko ...wszystko nam wycieknie.


Po drugie ziemia musi być dobrze ubita w doniczce
Po trzecie nie każda butelka pasuje do nawadniacza.
Cena odpowiednia za ten gadżet (2,90f za 12 sztuk)


Dobrym systemem nawadniania wydają się również
 Doniczka z systemem nawadaniana, nie testowałam, może ktoś z Was ją ma?

.....

Butelki plastikowe nadają się w zależności od kształtów do różnych przeróbek, my zrobiłyśmy z nich wiszące doniczki do ogrodu :)

Pomalowałyśmy


Użyłyśmy starej ceratki do obklejenia niektórych butelek


Zrobiłyśmy dziurki nagrzanym śrubokrętem, by przeciągnąć sznureczki.
Otwory są cztery, trzy na górnych brzegach i jeden na spodzie w samym środku.


Posadziłyśmy kwiaty.



Powiesiłyśmy i podlałyśmy :-)



Jak Wam się podoba efekt?
Mi wpadł kolejny pomysł do głowy, a może nawet dwa..
 sfinalizuję go gdy przyjdzie pora na metamorfozę ogrodu...
 czyli w latach kolejnych, mam nadzieję!


Ciekawe inspirujące rozwiązania dla WAS :)










Owocnych dni kochani!

2 komentarze:

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...