sobota, 7 maja 2016

Moja słodka codzienność


Co robi dziecko w XXI wieku gdy Go nie słychać???
Kradnie telefon i rządzi YouTubem
Strasznie muszę się pilnować, aby nie zostawić telefonu w zasięgu wzroku Olivka...;-)


Olivek pierwszy raz w kaloszach ;-)


Urodzinowy torcik :-)


Najświetniejsza zabawa - przyczepianie balonów do sufitu ;-)


Poimprezowy smutek, że to już po...?


Ciastolina w wersji pierogowej 


Moja cudna kuchareczka


Majusia nauczyła się lepić pierożki :-)


Przyszła wiosna, słońce, w końcu oddychamy pełną piersią 


Dzięki pięknej pogodzie posadziliśmy kwiaty, warzywka w ogródku 


A kuku...widział ktoś Majulkę?


Nasi goście ogródkowi 


Najpiękniejsza pora roku
WIOSNA kocham ją i już!


Olek dostał urodzinowe prezenty od Babci i Cioć 
Pełnia szczęścia z łiłi na głowie.


Szybkie drzemki samochodowe


Kolejny raz odwiedziliśmy oceanarium


Znam dziewczynki, które lubią jednorożce, smoki, dinozaury...
a Maja kocha meduzy i płaszczki..


Właśnie ich dopadła meduza i parzydełkami uśmierciła :-D


W nagrodę za super wyniki w szkole Majunia dostała swoją wymarzoną płaszczkę.


Nierozłączne się stały.


Miła odmiana nas na wyspach spotkała, pogoda nas rozpieszcza, oby jak najdłużej!!!


Pozdrawiamy serdecznie :)

...a i już na koniec OBIECUJE!
My dwie <3

15 komentarzy:

  1. Ale u Was wesoło. Moje dzieciaki również uwielbiają robić pierogi z babcią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas babcie daleko więc nie mamy wyjścia i sami musimy robić :-)

      Usuń
  2. Super relacja a Wy dwie cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym zjadla takie swojskie, babcine pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy, nawet dobre wyszły :)

      Usuń
  4. Alee u Was Suuuuper :))) Urodziny Mioodzio :)))) Idealne ,dopracowane Suuuper :))) Oceanarium chyba tak to sie pisze ojj wybralabym sie z Wami tam Baaardzo Baardzo :))) A ciasto na pierogi ,no wlasnie moze ja jutro pierogi zrobie :))) Pieknie dzieci Wam rosna :)) A Ty Moja Droga juz nie chudnij chudzinko jedna :)) Pozdrawiam Was Serdecznie :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus ja się nie odchudzam, życie ze mnie wyciąga wszystkie soki.. szkoda tylko że z cycków a nie z brzucha hahahah

      Buziol

      Usuń
  5. Piękna fotorelacja, widać radość w rodzinie. Pozdrawiam fankę meduz bo też nią jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanka serdecznie dziękuje i przesyła buziaki :)

      Usuń
  6. jak fajnie u Was :) myślałam że tylko mój dzieć ma fioła na punkcie YT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy :)
      z YT jest nas więcej hihihi

      Usuń
  7. Uwielbiam ten cykl! Jest genialny...

    I zdradzę Ci, że Oliwierek mój tak samo wojuje z YT i innymi aplikacjami. Źle się dzieje... musimy nad tym zapanować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, też Go lubię, bo cudownie archiwizuje nasze życie :-)

      ps.czasem YT to zbawienie... zwlaszcza gdy ide sama zalatwić ważne sprawy, więc nie ma tego złego co by na dobre wyszło... ;-)

      Usuń
  8. Ja też muszę pilnować telefonu chociaż nie musiałam tego robić aż tak szybko jak Ty :) Lepienie pierogów super sprawa - Emilka bardzo lubi ale niestety tylko u babci może się oddawać tej czynności gdyż ja jestem pierogowe beztalencie ;)
    Piękna wiosna u Was. U nas było troszkę słonka ale znowu zrobiło się brzydko - deszcz, zimno i szaro... Mam nadzieje, że u Was wiosna została na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...