środa, 25 maja 2016

Kostium Kapitana Ameryki dla dziewczynki TUTORIAL

Skąd się Mai wziął pomysł na Capitankę - nie mam pojęcia...




rzuciła hasło... 
ja chciałam kupić...
Maja stwierdziła:
-Zróbmy mamo... będzie fajnie...

Wypiłam kawę taka ...co zmarłego postawi na nogi...
zaczęłam szukać inspiracji, przeanalizowałam co mamy 
czego nam brakuje...
a że mieliśmy więcej niebieskiego materiału to odwróciłyśmy kolory ;-)

Zakasałyśmy rękawy i do pracy!

Maska:
papier techniczny
drukarka
dwa kolory materiału 
klei
gumka do zamocowania maski

 Maskę drukujemy, wycinamy, następnie wycinamy dwie maski z materiału
oraz literkę A


Początkowo myślałam zszyć wszystko razem, potem postanowiłam że skleimy materiał z papierem.


Efekt błyszczenia musi być, z pomocą przyszły nam lakiery z funcika ;-)
Dodatkowo lakier utwardza maskę.

Maska musi wyschnąć, gdy to nastąpi przyszywamy gumkę.


Peleryna:
dwa sznurki do zawiązania
dwa kawałki materiału
oraz gwiazda



 Materiały zszywamy ze sobą na lewej stronie, zostawiając miejsce na przewrócenie.
sznureczki wkładamy do środka.


Po zszyciu przewracamy na prawą stronę, prasujemy, robimy zakładki i przeszywamy całość dookoła.
Przyszywamy gwiazdę.


Top
bluzka niebieska lub czerwona
 materiały
gwiazda

Zrobiłam paseczki, myślę teraz że mogłam sobie je darować ;-)


Maja szczęśliwa, w końcu maskę sama prawie zrobiła ;-)


Koszt 1,40 za koszulke z Primarni, resztę mieliśmy w domku.



Jak Wam się podoba nasz strój Super Kapitanki Ameryki!

Dziękujemy ślicznie za Wasze odwiedziny  na naszym blogu
:-*

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzieki piekne 😊

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Baaardzo mi sie podoba :))) Ale to juz wiesz :)) A kursik Suuper :)) Jak wrocimy to sprobujemy z maska :)) Cuuudna ta Twoja Slicznotka :)) i do tego Bohaterka :)))) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Agus, maske mozecie poszukac w internecie jaka chcecie, jest masa gotowych do druku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała kapitanka rewelacyjna pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała kapitanka rewelacyjna pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy i slemy pozytwna energie :-)

      Usuń
    2. Dziekujemy i slemy pozytwna energie :-)

      Usuń
  6. Świetny kostium i bardzo pomysłowa mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie czasem wymyslic cos razem z dzieckiem. Sadysfakcja ogromna nie tylko u rodzica 😊

      Usuń
  7. Super! Ale się Majce zdolna mama trafiła i widać idzie w Twoje ślady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dxieki Agus, mam taka nadzieje... ze kreatywna bedzie 😋

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...