niedziela, 1 maja 2016

Farba kredowa + stare pojemniki, koszyki DIY


Macie tak... że wstajecie pewnego dnia i macie ochotę rozwalić to co Wam się nie podoba?
Ja miałam dziś właśnie taki dzień, a że kuchni ruszyć młotem nie mogę, poszłam w stronę łazienki ;-)

Zmieniłam co się dało... 
 zostały mi dwa wstrętne kosze, postanowiłyśmy z Maja coś z nimi zrobić.
Użyłyśmy do naszej przeróbki:
kleju na gorąco
farby kredowej
drewnianego motylka i kurki, wcześniej wypastwionych przez dzieci
i odrobiny chęci...


Stan koszów opłakany!!!



Olko też pomagał ... brudzić!!!


-Mamo czy jestem bardzo brudny???
-Nie synku wcale hihihi


-Mamoooooooo!!!
heheheh poszliśmy pod prysznic od razu ;-)


Po wyszorowaniu Olka przykleiłyśmy z Mają drewniane figurki do koszyków w miejscach gdzie się rozwalały.


Miła zmiana dla mojego oka :-)


Następnie wzięłyśmy się za pojemniki na które czaiłam się już dawno!


 Jeśli weźmiecie pędzel do ręki to trudno przestać
(mam nadzieję że tak mi zostanie )


Okleiłam wokół taśmą i aplikowałam farbę tablicową gąbeczką.



tadam...
niebawem cała reszta pojemników pójdzie w ruch ;-)


Zainspirowani???


Słonka Wam życzę, siły i wytrwałości w dążeniu do upragnionych marzeń, celów
:-*

7 komentarzy:

  1. Przesliczne przemiany :))) Taka druga szanse dalas koszyczkom ,pojemniczkom Suuper :)) Baardzo mi sie podobaja te przemiany :))) Synus niezle sobie poradzil z malowaniem hihi :)) Pozdrawiam Was Serdecznie Slonecznie :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne :) inspirujesz niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zmiany :) warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne realizacje Twoich pomyslow. Bez takiej pomocy by sie pewnie nie udalo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drobne zmiany a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wyglądają, tak niewiele trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe zmiany a cieszą i jak dzieci pobudzają do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...