czwartek, 19 maja 2016

18 inspiracji na ponowne wykorzystanie butelek w ogrodzie

Szukałam idealnego rozwiązania by znaleźć prosty i łatwy sposób dawania roślinom przez dłuższy czas wodę z tego co mamy pod ręką.

Przerzuciłam pół internetu i okazało się że można nawadniacz zrobić z butelki plastikowej.



Dziura średnio się sprawdza u nas dlatego zamówiłam na eBayu Plant Drip Cone
Jak tylko zainstaluje zdam relacje, przy czym nadal wykorzystujemy plastikowe butelki.

Zapłaciłam za 12 - 2,78, myślę że to będzie dobra inwestycja ;-)


Moja dzielna drużyna pomocników.






Tydzień później już mamy taaaakie plony
;-)


...
Zapraszam na pozostałe inspiracje:

plastikowy klosz na delikatne roślinki (odcinamy dno)


nawadnianie roślin plastikową butelką
(bardzo jestem ciekawa tego sposobu, może ktoś próbował?)



karmnik dla ptaszków


pojemnik na spinacze


mini ogródek z butelek


zadbajmy o oświetlenie w ogrodzie





wazony z butelek 




wiszące donice z butelek po mleku


łopatka z butelki po mleku


mały warzywniak z plastikowych butelek


doniczka z butelki



coś dla małych dziewczynek


coś dla dużych dziewczynek


Deszczowy weekend przed nami, więc razem z dziećmi coś zrobimy z pokazanych inspiracji
a może...
hmmm zrobimy więcej...

Nasz weekend będzie pod znakiem upcyclingu, jeśli i Wam się uda zrobić fajną rzecz koniecznie podzielcie się tym z nami.
Opublikujemy wszystkie nadesłane prace w kolejnym poście ;-)

Buziol!
ps. dziękuje za podpowiedzi odnośnie kuchni, jesteście kochane!!!

3 komentarze:

  1. śliczne, zwłaszcza te ostatnie mi się podobają;)
    a Pomocnicy rewelacyjni;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleee suuper masz pomocnikow !!! :))) A pomyslow na wykorzystanie butelek widze masa Suuuper :)) Pozdrawiam Was Serdecznie Madziu :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne wykorzystanie plastików i nie tylko mi podobają się świeczniki piekne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety