czwartek, 28 kwietnia 2016

Sesja urodzinowa Olivka

Dwa latka minęły, chciało by się powiedzieć 
"Jak z bata strzelił"
Olivek zmienia się z każdą chwilą, podobnie jak i Majunia.
Ja chodzę za nimi z aparatem chcąc każdą chwilę złapać, zatrzymać na dłużej.

Wybaczcie za ilość zdjęć, nie mogłam się zdecydować 
Zapraszam do oglądania :-)

















Napracowałam się przy tej sesji strasznie.
Jestem bardzo ciekawa co sądzicie, czy Wam się podoba, co powinnam zrobić inaczej, lepiej,
bo w końcu nic tak nie uczy i motywuje jak konstruktywna krytyka:)

Serdecznie dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim postem, jesteście dla mnie motorem do działania.
Ściskam Was za każde słowo wirtualnie!!!

23 komentarze:

  1. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały wesołek! wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tata rozsmieszal wiec usmiech musial byc ;-P

      Usuń
  3. Bardzo ładna sensja. Jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. sesja obłędna zaplanowana świetnie zrealizowana nic bym nie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dziwie się, że się nie mogłaś zdecydować;)
    dla mnie najpiękniejsze to z koroną na oczkach;) samo życie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je lubie najbardziej ;-)

      Usuń
  6. Śliczny z niego chłopiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem że tak :) Najpiekniejszy bo moj :)

      Usuń
  7. Cuuudna fotorelacja :))) Pieknie wyszlo Madziu :)) Cuuudny jest ten Twoj Slodziak :))) Buziaki dla Was posylam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy kochana i dla Ciebie moc buziakow!

      Usuń
  8. Sto Lat!!!
    Napracowałaś się bardzo ale było warto! wyszło cudownie! niesamowita pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak a teraz Maja mnie męczy... i ponoc doczekac sie nie moze!!! ;-)

      Usuń
  9. Żartujesz? Sesja jest mega! Zdrówka dla małego kawalera i dalszych, cudownych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja cudowna I jako idealny model po pozowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model pierwsza klasa bo moj Ci on!!! :)

      Usuń
  11. Urocza sesja, solenizantowi widać bardzo się podobała

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem wyszlo super! Piekne, kolorowe zjecia i przystojny model.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia i rewelacyjna pamiątka z tego ważnego dnia :) Dla Oliego wszystkiego najlepszego - wesołych zabaw z siostrą i radosnych przygód :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...