sobota, 9 kwietnia 2016

Moja słodka codzienność


Zakupoholizm znacie Go?
Ja panuję nad nim dopóki nie wejdę do pewnego sklepu, który omijam szerokim łukiem, a do którego mnie notorycznie ciągnie...
gdy już tam jestem... chcę dosłownie wszystko, potrzebuję dosłownie każdej rzeczy!!!
Pojechałam niby po bułki i ta...dam wyszłam obładowana z tym że połowy nie kupiłam...



Wyciągnęłam za małą bluzkę i uszyły się spodnie ;-)


Olko je bardzo lubi, do tego pierwszy raz wyszły tak jak chciałam, pełnia szczęścia!
Olivek ma mega ciekawe pomysły, na zdjęciu możecie zobaczyć jak myję głowę wodą z farb ;-D
aaaa mój mały chłopczyk niebawem skończy dwa latka...
taki już duży jest eh... aż łezka się kręci!!!


Majunia ciągle projektuje.


Olivek dzielnie Majuni towarzyszy we wszystkim.


Dumna jestem jak PAW, pierwszy raz wyszło mi smaczne ciasto drożdżowe!


Pogoda nas nie rozpieszcza, brakuje nam słońca, pomimo wszystko spacerujemy.


Szalejemy na placach zabaw.


Karmimy najedzone kaczki, które to odwracają się ogonami ooo...


Wiosnę chciałam zaprosić do mojej szafy, poszłam na zakupy i jak zawsze wróciłam z rzeczami dla dzieci :-)
Extra prawda!


Czapki kupiłam po 1f w H&M :-D

ps. Kochani jeśli tęsknicie za nami zapraszam na FB lub Instagram tam jesteśmy regularnie ostatnio.
Blog zajmuje za dużo czasu niestety a on jest cenny strasznie gdy dzieci rosną
Buziaki i słońca dla Was!

13 komentarzy:

  1. ooo zakupoholizm! skąd ja to znam?! walka z wiatrakami :D pieknie u was...cudne zakupy...Lili te z sobie ostatnio na wiosnę kupiła kapelusik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak walka z wiatrakami, ale jaka przyjemna ;-)

      Usuń
  2. Ale mi się teraz zachciało drożdżówek... pycha.

    OdpowiedzUsuń
  3. A no i spodnie super. Zawsze zazdrościłam takiego talentu. Może w końcu się też nauczę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo :-) Pewnie ze sie nauczysz, wystarczy troszke samozaparcia, ochoty i czasu! POWODZENIA

      Usuń
  4. Fajnie spędzacie dni - to prawda, że ten czas spędzany przy dzieciach jest najcenniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, lapmy Tyle ile sie da z niego 😸

      Usuń
  5. Uwielbiam te Twoje Slodziaki :))) Suuper spodenki :))) Suuper spacerki :))) A ciuszki Piekne :))) Pozdrawiam Was cieplutko !!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus sciskam Was mocarnie 😻😺💑

      Usuń
  6. Znamy to! ;) Lubię tak podpatrzeć coś u kogoś :) A tutaj mogę! i to z codzienności

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki super a jakie wspaniałe spacery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie, spacerami sie ratujemy zeby nie zwariowac 😎😚😅

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...