czwartek, 14 kwietnia 2016

Mój dwulatek...

najbardziej na świecie kocha spędzać czas na świeżym powietrzu, bez względu na pogodę!
Jest bardzo wesołym i sprytnym dzieckiem.
Stan uzębienia pełny, właśnie wyszły nam piątki... ufff...
może w końcu pośpimy w nocy???
Co Olo?


Szybko Olivek się uczy poprzez naśladowanie innych, najchętniej powtarza wszystko po Mai.
 Maja jest jego niezaprzeczalnym GURU, potem tata, ja do ocierania łez zazwyczaj.


Jak przystało na chłopca ubóstwia wszelkie narzędzia i samochody.


Wiosenny przegląd auta ;-)


Genialnie pozuje do zdjęć, robi miny, a co najważniejsze dla mnie w przeciwieństwie do Mai lubi je sobie robić!


Łobuzem jest okrutnym, choć znajomi mówią co innego, na szczęście nie widzą wszystkiego hahaha
Charakter ma twardy, ciężki wręcz... chcąc czegoś potrafi długo na zawołanie płakać, trzeba mieć ogrom siły aby przetrwać.
Nadal nie śpi w nocy i nie chce słyszeć o kibelku, na szczęście matka parcia nie ma, inaczej niż przy Mai.


Najfajniejsze zabawki to te Taty 
OF COURSE!


Nie sposób Olka nie lubić, śmiech ma zarazliwy!

Najfajniejsze słowa w Olivka wykonaniu to:
-stalcy
-jecie
-Lov je
-Taaaa
Strasznie je lubię!


Najdłużej zajmują Go lego i resoraki.


Przeszliśmy razem wiele, były gorsze i lepsze dni, dał nam syna popalić to na pewno.
Nie dawaliśmy rady często, musieliśmy pozmieniać nasze dni pracy dla niego, aby móc funkcjonować, normalnie żyć bez ciągłego podpierania ścian.
W końcu widzę światełko w tunelu, odsypiam i zaczynam się cieszyć życiem.
Dzięki Bogu dzieci rosną, a pracodawca idzie na rękę ;-)

Olivku jesteś naszym Skarbem, mam nadzieję że zawsze będziesz takim żywym sreberkiem, uśmiechniętym i spontanicznym chłopcem, wiecznie gotowym do akcji!!!

12 komentarzy:

  1. Jaki śliczny chłopczyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Jubilata!
    Lejesz miód na moje serce... to i dla mojego małego łobuzka jest nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko nadzieja umiera ostatnia 😉 Ja ja wciaz posiadam a szczerze musze przyznac ze Olko nas wykonczyl prawie 😁 Lepsze dni musza nadejsc!!!

      Usuń
  3. Kiedy ten czas zleciał, że Olo ma już 2 latka? :)

    Najlepszego dla jubilata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu też sie zastanawiam?!
      Dziekujemy choc jeszcze troszke czasu do urodzin zostało, ale ja już przeżywam ;-)

      Usuń
  4. Wszystkiego Najlepszego Sle dla malego Przeslodkiego Jubilata :))) Rosnij Sloneczko Szczesliwy ,Zdrowy !!!! A Tobie Madziu Zycze wiecej przespanych nocy !!! :)) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak przyda się :) Dziekuje kochana buiole

      Usuń
  5. Wszystkiego co najlepsze dla solenizanta, jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziekuje w imieniu Olka :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...