niedziela, 27 marca 2016

Wielkanocne migawki :-)

Witam Was świątecznie, czas leci nam przez paluchy, za nic nie chce zwolnić...
Wyciskamy ile możemy, udało nam się zrobić wianki świąteczne z Majunią.


Jajeczka są czekoladowe, potraktowałyśmy ich klejem na gorąco.


Wyszło nam jak zawsze bardzo kolorowo, zakładałam dwa kolory, Maja miała jednak inną wizję ;-)


W tym roku postawiłyśmy na patery.
+-

Rzeżucha wyrośnie na płatkach pod warunkiem obfitego podlewania!


Kolejne zadania to malowanie jajek, niestety za słabo zwinęłam pończochę i się nam nie odbiło nic na jajcach :-(
Zabawę miałyśmy świetną więc niesmak ciut mniejszy ;-)


Poszłyśmy na łatwiznę i mamy kolorowe jaja


Mai błyskawiczne malowanie odpowiadało bardzo.


Polerka i gotowe!


Nasza patera w całej okazałości ;-)


Skorupki po jajkach pomalowałyśmy i użyłyśmy jako wazoników.


Przygotowałam dzieciom jajeczka, plastikowe jajka są z funcika w środku znajdują się jajeczka z czekolady.
W niedzielę o... poranku zerwaliśmy dzieci z łóżek i szukaliśmy jajek.


Moje słodkości!


Pierwszy raz robiłam Snickersa, początkowo napaliłam się strasznie, kupiłam wszystko i okazało się że cholernie dużo przy nim robienia.
Powiedziało się A , więc ręce zakasałam i zaczęłam kląć pod nosem
- Czytaj wykonanie następnym razem...@&%|\@$&
Placek wart jest pracy, bo jest pyszny!
Przyszły sąsiadki i zostało pół blachy  hehe


Obowiązkowe malowanie zajączków.



 Tradycyjna wojna na jajka!


Na sam koniec mój Wielkanocny Zajec ;-)



Doznajcie kochani w te Święta wyjątkowego szczęścia, poczujcie miłość Boga i opiekę Aniołów, zrozumcie sens życia i potęgę rodziny, otwórzcie serducha.
Dużo szczęścia i radości niechaj zawsze wypełnia Wasze dusze :-*

6 komentarzy:

  1. Cuuudnie u Was Kochana :))) Patery mi sie baardzo podobaja,jak i wianuszki noo Cuudenka :)) Dzieciaczki alee Wam porosly :))) Sloodziaki :)) Pozdrawiam Was Serdecznie Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, ze dziecko nie postawiło na dwa kolory a na więcej bo od razu widać jak u Was jest cudownie, rodzinnie i wesoło ;)Przepiękne te dekoracje!
    Wesołych Świąt i mokrego ciut Dungusa;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    martaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miłe słowa dzięki :-)
      Wzajemnie dużo radości!

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...