wtorek, 8 marca 2016

Moja słodka codzienność


Naszą słodką codzienność spowiły chmury przeziębienia, zamknięci w domu dostajemy na nowo świra ;-)

Mamy za to czas robić wszystko na co nam brak czasu.

Pieczemy na całego z moją najlepsiejszą kuchareczką na świecie!


Poszukuję patentu na owoce w cieście, otóż nigdy mi nic nie wyrasta z nimi!!!
A Wam?


Ciasteczka owsiane z bananem i wiórkami kokosowymi, mniam...


Zapraszamy na kawkę ;-)


Majeczki ulubione zajęcie, kocha rysować, kolorować :-)


Olivek ma mniejsze zacięcie do tego typu zajęć :-D
Wygląda jakby miał zasnąć!


Farby za to uwielbiają oboje na ...10 min...


Pewnego dnia, gdy już kulminacja matki cierpliwości została pogrzebana, gile z nosa chciała zatkać tamponami wpadła na genialny pomysł jak jej się wydawało...
wtargała do dziennego samochód...
jakiż to był błąd, to przeklęto auto ma wgrane trzy piosenki i muszę teraz słuchać ich na okrągło..

OSZALEJEMY z Mają!!!

bang, bang...dyng, dyng...!


Łapki ku pamięci


Dowód na to, że moje dzieci bałaganią, mylne wrażenie domu nieskalanego niechaj odejdzie w zapomnienie...
otóż codziennie to wygląda tak... 5 min. zabawy, trzy razy więcej sprzątania!!!


Czasem drzwi ciężko otworzyć!


Sprzedam Wam za to patent na dobrą zabawę, gdzie matka może odpocząć, otóż chowanego!!
Raz się tak schowałam, że prawie zasnęłam, szukały mnie dzieci około 20 min. 
Jeśli jesteście za leniwi na chowanego polecam zabawę ciepło - zimno.. chowamy na raz 5-6 zabawek lub więcej, rozsiadamy się i spokojnie kawkę pijemy ;-)

Moje łobuzy!
LOFAM !


Miłego dnia kochane Babeczki,
 Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

7 komentarzy:

  1. Widok w pokoju jak u nas - jak po przejściu tornada ;) Zabawa w ciepło-zimno rzeczywiście jest super i u nas też się fajnie sprawdza ;) Sięgam po nią zawsze gdy jest kryzys w zabawach siostrzano-braterskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodziaki Piekne :))) Pokoj to normalka :)) Wczoraj ogarnelam z dziecmi pokoj dzieciecy . Dzisiaj Emilie przyniosla pudlo z autkami do stolowego hahaha :)) Jak kazalam wrocic do ich pokoju to autka zostaly odniesione na srodek pokoju i tyle zabawy z nimi bylo :)) Juz byly poszukiwania czegos innego :) Emilie uwielbia to podobne do plasteliny :)) Aleez mielismy Piekny bialy stol u dzieci :)) Wszystkiego Najlepszego Kochana !!! Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, sprzątania zawsze więcej niż zabawy. Chociaż na Twoich fotkach i tak nie widać armagedonu jakie dzieciaki potrafią zmalować ;)
    Obyście już wyzdrowieli bo wiosna tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym ciepło-zimno muszę spróbować :)
    alexanderkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jak smacznie, kolorowo i wesoło :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja nie sprzątam chłopaki po sobie sprzątają ja raz w tygodniu robie generalkę i sprzątam segreguje ale tego niewiele bo raczej chłopaki wiedzą gdzie co stoi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to najsłodsza codzienność jaką można sobie wymarzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...