środa, 16 marca 2016

Książkowe prezenty dla dziewczynki na zajączka i nie tylko...

Zajączek coraz bliżej z tej okazji chcę Wam pokazać książki, które zachwyciły moją Maję.

Księgi do projektowania przyjechały do nas z Ciocią, od momentu gdy Majulka je wzięła do łapki malowała, projektowała przez całe 3-4 dni bez przerwy, zrobiła sobie nawet odciski od kolorowania.
Nie jestem pewna czy to kwestia koników Pony, które kocha mocno, czy też formą książeczek.


W książce znajdują się różne części garderoby, musimy je zaprojektować, pomalować, nakleić naklejki, odrysować kształty od szablonów, czy przykleić kolorowy papier, który również jest zamieszczony w księdze.



Książka posiada parę fajnych projektów do zrealizowania.



Maja w akcji ;-)



Każda z książeczek posiada szablony - widoczne na zdjęciu, naklejki oraz kolorowe papiery do wycinania.



"Księga mody"  jest bardzo podobna do pierwszej pozycji, z tym że projektujemy ubrania dla dziewczyn z Equestri.


Znajdziemy w książce krótką charakterystykę naszych bohaterek, w co lubią się ubierać, jaki mają styl.


Wskazówki co powinno się znajdować u każdej z nas w szafie.


Kolorowe papiery do wycinania.


Piękne naklejki.


Majusi stylizacje.


Szukałam bardzo długo książeczek które uszczęśliwią moją córkę, wszyscy proponują książki z głębokim przekazem, drugim dnem itd. a tymczasem prawie pięciolatka kocha to co kocha ;-)

Maja najbardziej lubi historie zmyślane przez nas o konikach, czasem poddawałam się, bo gdy człowiek zmęczony o niczym innym nie marzy niż wymyślanie opowieści.
Dlatego poszperałam i znalazłam jej ulubione opowieści w książkach.


Historie są takie same jak w kreskówkach, ale komu to przeszkadza ;-)


Ilustracje są wspaniałe, sama bardzo lubię oglądać i czytać tą książeczkę.



"Złota księga bajek" kolejna pozycja nr1 u nas.


Jak widać książka jest dość obszerna, posiada nowe/ inne perypetie księżniczek.


Zdjęcia w pełni nie oddają pięknych ilustracji.




Na koniec Anna i Elza z Frozen w nowych opowiadaniach o losach dziewczyn.


"Magia i wspomnienia" to próba powrotu do dzieciństwa Anny, stara się usilnie przywołać wymazane wspomnienia.


"Niech żyje królowa" to opowieść o Elzie i trudzie bycia królową.


Książki to jedno opowiadanie podzielone na rozdziały.


Myślę że pozycje uszczęśliwią dziewczynki w wieku od 4-5 lat do 10.

My wertujemy je już 2 miesiąc, polecam miłośniczkom kuców, księżniczek i Frozen.

7 komentarzy:

  1. Zamówiłam już książkę "Anna i Elsa Magia i wspomnienia" - jak się Emilce spodoba (a pewnie innej opcji nie ma) zamówię kolejne części :) Te książeczki o projektowaniu faktycznie są super - Emilka ma jedną z kucykami i kilka ze zwykłymi dziewczynami. Teraz już jej się trochę znudziły i sięga po nie tylko od czasu do czasu ale długo były w codziennym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki żeby się spodobała :-)
      Nasze księgi już są zrobione od dechy do dechy ;-)

      Usuń
  2. Fajne propozycje... Denisek tez ma księgę bajek tylko Auta:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje... Denisek tez ma księgę bajek tylko Auta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz Olek zamaly na nią, choć nie ukrywam że się zastanawiała nad nią. Lubi ją Denisek?

      Usuń
  4. Kupiłabym pilnie na długi lot samolotem. Można gdzieś zdobyć stacjonarnie? Myslę że księga projektowania moja 7latka byłaby zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupilam na AROS.pl stacjonarne nie mam pojęcia :-(

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...