niedziela, 6 marca 2016

Książka pod tytułem Tom 4 wyd. Kaktus

Kolejny Tom "Książki pod tytułem" zawitał do nas. 
Pełno inspiracji i fajnej zabawy nam dostarczył Pan Bartek i wyd. Kaktus.
 Dziękujemy pięknie!!!


Ogromne wrażenie robią na mnie książki ponieważ w każdej jest mnóstwo pomysłowych zadań do wykonania, przy czym nie powtarzają się w innych częściach.


Przedstawiamy Wam kilka zabaw z "Książką pod tytułem. Tom 4"


Z każdym kolejnym tomem książki są bardziej dopracowane, wymagają od nas ogromnych pokładów wyobraźni i pomysłowości.


Kartki są grube, książka dała radę naszym mazakom, pięknie pokrywały rysunki, nie przebijając na drugą stronę.


W książce jest pełno ciekawych postaci z którymi Maja spotkała się po raz pierwszy.


Tom 4 jest odpowiedni dla 5 laka jak i 10 latka moim zdaniem, rozbieżność zadań daje nam ogromny wachlarz.


Kreatywne zadania niosły nam wielką frajdę, muszę przyznać, że sama dałam się wciągnąć.


Młodsze dzieci ćwiczą dłoń oraz wycinanie, muszą nieźle pogłówkować jak dane zadanie rozwiązać, wykonać


Znajdziemy w "Książce pod tytułem" krótkie opowiadania, które wymagają od nas zaangażowania, pomocy w realizacji dalszego ciągu zdarzeń.


Książka ma ukryte niespodzianki, które rozweselą nie jeden ponury dzień ;-)




Oczywiście nie jestem w stanie pokazać Wam wszystkich fajnych zabaw, zadań w jednej recenzji, dlatego radzę wziąć książkę do ręki i przejrzeć, najlepiej jeśli sami zdecydujecie.


Nasz Tom jest w dobrych rękach, opiekujemy się nim troskliwie.


Dziękujemy za uwagę ;-)

1 komentarz:

  1. Suuper :)) Bardzo fajne ciekawe zadania :))) I jakie Piekne wasate buzienki Slooodziaki :))) Super recenzja Madziu :)) Pozdrawiam Was Serdecznie :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...