wtorek, 29 marca 2016

Kreatywna piguła +pomoc matematyczna w liczeniu do 10


Święta i po świętach na szczęście, bo przybyło mnie to tu ... to ówdzie... 
czas najwyższy wziąć się za siebie, mówię tak od półtorej roku heheheh
Najwidoczniej w tym jestem najlepsza ;-)

Nic dziwnego skoro każdą wolną chwilę staram się z dziećmi wykorzystać w 95% z nadzieją wyskrobania dla siebie choć 30 min, oczywiście to mi nigdy nie wychodzi ;-)

Majunia swoją kreatywnością i zdolnościami nas szczerze zadziwia:-)


Ostatnio otwarła studio tatuaży heheheh
Pięknie prawda!


Budowaliśmy różne konstrukcje z rzeczy codziennego użytku.
Najbardziej przypadła nam do gustu wieża z kredek.


Maja interesuje się bardzo modą, sama sobie wybiera ciuchy, ja się nie wtrącam choć czasem wygląda... na przebraną a nie ubraną, ale co tam.
Bardzo chciała abym jej kupiła spodnie z dziurami, postanowiłyśmy najpierw przerobić coś starego, żeby zobaczyć czy w ogóle będzie w takich chodzić.
Pod nożyczki poszły stare getry z plamami, nie nadawały się już do wyjścia, nacięcia zrobiłyśmy w miejscach plam ;-)


Wyszło całkiem... całkiem. Maja szczęśliwa a to najważniejsze :-)


Podobają nam się liski na ubrankach, spróbowałyśmy własnych sił.
Lis mógłby być ciut mniejszy heheh




Cierpię na chroniczne wpychanie spraw niewykonalnych do naszego życia i tak udało mi się uszyć nowe poszewki na poduchy salonowe z materiałów które kiedyś Wam pokazywałam.


Zrobiłyśmy z Maja pomoc w dodawaniu i odejmowaniu do 10. 
Gotowy szablon z cyferkami znajdziecie wpisując w google
TABLICZKA ODEJMOWANIA/DODAWANIA DO 10

Wklejacie ulubione postacie i gotowe.




Podobają Wam się nasze pomysły?

U nas jak widać mroczno, strasznie, leje, wieje... 
myślę że wiosna, ciepełko  już nigdy nie przyjdzie!!!

Owocnego tygodnia Wam życzę :-*

9 komentarzy:

  1. Piękne pomysły :-) modnisia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pomysły :-) modnisia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super córeczka, pozazdrościć kreatywności i umiejętności plastyczno-manualnych ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleez u Was sie dzieje !!! Caaly czas cos i bardzo mi sie to podoba ,choc mozna sie wykonczyc :)) Getry suuper :) Chyba zrobie podobne Emilie ,ale jak cieplej sie zrobi :) Pozdrawiam Was Serdecznie Madziu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam od razu wykonczyć ;-) trzeba miec napiety dzien bo inaczej nie czuje ze zyje ;-)
      Buziak kochana!

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...