wtorek, 19 stycznia 2016

Troszkę wiosny niosę....


 Energiczne Cześć Wam ślę :-)
Zima mnie przytłacza, to już wiecie !!!

Święta się szybko skończyły, wraz z nimi ozdoby świąteczne zaczęły mi przeszkadzać, z ulgą wszystko schowałam... 
Maja natomiast nie mogła się pogodzić, że to juz koniec.
Dała się udobruchać tylko dlatego iż zajączek będzie wkrótce ;-)

Potrzebowałam kolorów, wyciągnęłam Mai średnio udany pled (strasznie się mięło), jeśli nie pamiętacie KLIK i zrobiłam poduchy.

Jakoś tak już mam, że wszystko co robię, robię z myślą o dzieciach i tak powstały zabawne poduchy do salonu.



Większość czasu spędzamy w dziennym, więc są jak znalazł do różnego przechowywania zabawek.




Zabawa na całego :-)


Uszyłam hmmm serwetkę hyhyhy totalna porażka :-P
Ważne, że spróbowałam...
na marginesie miało ich być cztery ;-)
Po jednej miałam dość!


Zaprosiłam troszkę wiosny, od razu jakoś lepiej :)




 Na drugi dzień spadł śnieg, niestety na sanki za mało.



Zapraszam Was do dzielenia się swoimi przemyśleniami w Ankiecie, bardzo mi zależy abyście poświęci kilka chwil na jej wypełnienie.

Buziolki mocarne

ps. znalezione przed sekundą, rozbawiło mnie strasznie, więc się dzielę !!!
:-D

5 komentarzy:

  1. Podusie to strzal w dziesiatke ,idealne do wylegiwania sie na nich i do zabawy Suuper :)) Widze ,ze Twoja Maja lubi podobne zabawki jak Emilie :) Zapewne by sie dogadaly bawiac razem :)) Piekna wiosna u Was Kochana :))Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne poduchy!nie pogardzilabym taka sztuka, na piloty (ktore zawsze gina) idealne rozwiazanie. Buzka dla Ciebie I duuuuuuuzo slonca zycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak wiosennie się zrobiło..pieknie

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak ja czekam na wiosnę w tym roku strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne poduchy z kieszonkami :) Piszę to już pewnie któryś raz - zazdroszczę talentu do szycia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...