poniedziałek, 18 stycznia 2016

Pomysł na siebie - Ankieta

Od dłuższego czasu chodzą mi pomysły na zmiany, ale aby ich dokonać, zobaczyć w którą stronę powinnam się udać proszę Was o pomoc, a dokładnie o wypełnienie ankiety.


Czuję, że stoję w miejscu, brakuje mi sił i energii aby działać, aby złapać przysłowiowy wiatr w żagle.
Pseudo zima bez słońca mnie wykańcza, mój organizm krzyczy, woła o naturalne światło, ileż można żyć nie wiedząc czy to rano, południe czy wieczór?

Potrzebuję Was, Waszych odpowiedzi aby coś zmienić, zastanowić się czy blog ma sens, czy też zamknąć i pisać do pamiętnika dla siebie.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, gdy zrobię rachunek sumienia napiszę Wam wyniki, mam nadzieję że nie zostawicie mnie z moimi dylematami samej.

Pozdrawiam Was serdecznie i Witaminy D w prawdziwej postaci życzę!!!

Apropo życia...


:-D

2 komentarze:

  1. Zrobione :) I teraz jeszcze dodam: Moja Droga Uwielbiam Cie taka jaka jestes !!! Taka Cie poznalam i nie smialabym nigdy Cie prosic ,abys sie zmienila!!! Kazdy jest inny i dlatego kazdy jest wyjatkowy !!! Ty rowniez jestes Madziu Wyjatkowa i nie zapominaj o tym Nigdy !!! i nawet nie waz sie rezygnowac z bloga !!! Bo Cie znajde i zrobie z Tym porzadek !!! :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...