wtorek, 1 grudnia 2015

Moja słodka codzienność


Kisimy się w domu, dzieciom został sprzedany wirus od zdrowego dziecka...!
Znacie to???
Zawsze wszystkie dzieci zdrowe tylko moje chore....
nooo szlak mnie trafia!

Ludzie katar to infekcja, nie idzie się do nikogo z puszką pandory...
Katar może być tylko początkiem choroby!!!
Jeśli Wasze dziecko jest niewyraźne zróbcie sobie i innym przysługę.
 Zostańcie w domu!

Dostajemy jakby to określić lekkiego szału z powodu zamknięcia!


Za to pomysłów na zabicie czasu mamy masę!


Z pierwszym grudnia pojawiły się u nas świąteczne ozdoby!
Przy małych dzieciach świeca w lampionie odpada, proponuję Wam włożyć zamiast niej lampki choinkowe lub cottonowe kule.
Lampki można podwiesić tak aby wypełnił cały lampion, u nas jest to niemożliwe, bo Olo bawi się nimi ciągle  ;-)


Kalendarz wyciągnięty, przez chorobę mam opóźnienie z karteczkami :(


Pierwsze zadanie zrobione.


Kochana siostra zawsze pamięta o bracie!


Mai wymarzone prezenty


Hołd dla Mikołaja, Renifera i Bałwanka.


Przed chorobą zrobiliśmy mini sesję...
Maja się bawiła świetnie...


Olek już mniej, mamy może trzy zdjęcia Pana O.


Czas wypieków uważam za rozpoczęty  ;-)


Jakby ktoś nie zauważył jeszcze...!!!



16 komentarzy:

  1. U nas tez choróbsko. Zaczelo sie ode mnie i potem juz polecialo. Katar to najgorsze zuo na świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, do tego róznie dzieci przechodza... moje zawsze ciezko! dlatego wkurza mnie gdy rodzice sa tak nieodpowiedzialni...

      Usuń
  2. o chorobę nie trudno :/

    p.s. Maja Ci choruje nadal w kółko??

    OdpowiedzUsuń
  3. Znamy, to znamy...moja poszła w poniedziałek po dwóch tygodniach przerwy. Lubi coś złapać w okresie mikołajowo-świątecznym więc codziennie drżę o to jaka wróci ehhh...:( Trzymajcie się tam dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja znam jeszcze takie przypadki, że dziecko zagilane i niby to tylko katar alergiczny... no a później mój syn chory... no ale pretensji nie mogę mieć, przecież to był tylko katar alergiczny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak tez przerobione mamy :(

      Usuń
  5. ojj Zdrowka Kochana Wam Zycze !!!! Oby Was puscilo szyybko !!! Fotorelacja Suuuper :))) Przesliczne te Twoje Skarbenka :)))) Sesja Suuuper :))) U nas dekoracje pomalutku wyciagamy ,kalendarz dzisiaj konczylam ,tez na ostatnia chwile ,ale jakims cudem sie udalo :P :)) Pozdrawiam Was Serdecznie Madziu !!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia dla dzieci :D no to byś już mnie prześwięciła bo moje dzieci chodzą do przedszkola z katarem i kaszlem kiedy się pojawia gorączka wtedy zostają w domu maks 3 dni chyba że dłużej trwa gorączka... dzieki temu dzieci się uodparniają na wirusy w przedszkolu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas w przedszkolu jest tak samo... na to maja juz nie reaguje, za to jak ktos przyjdzie do domu i jest bezposredni kontakt .. nie ma bata zeby sie nie zarazily... nie dopilnujesz zeby nie pily po sobie, jadly, nie tulily sie itd. przedszkole to inna sprawa, moja tez chodzi z glutami bo nie ma wyjscia.

      Usuń
  7. Świetne są te kalendarze, w tym roku dopiero zauważyłam tą modę. Jak moja córa podrośnie to na pewno będę jej tworzyć co roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my juz celebrujemy ta tradycje 2 rok :-) siwetna sprawa dla dzieciakow!

      Usuń
  8. Ale u Was już świątecznie! Mnie dzieciaki męczą o ubranie choinki i chyba im ustąpię w ten weekend ;)
    U nas katar jesienią i zimą to norma, podobnie kaszel u Fabiana... Robiłam teraz Emilce badania alergologiczne z powodu problemow skórnych i dowiedziałam się, że taki kaszel i katar bez objawów przeziębienia to też objaw alergii więc dlaczego od razu syna nie zabrałam na badania? Po dwóch 4-dniowych seriach badań w szpitalu z Emilką czeka mnie więc to również z Fabianem. Niestety będzie musiał z nim jechać P. bo ja przy karmieniu piersią z domu nie wyrwę się na pewno przez ponad rok :| Zła jestem o to, że pediatra nam nie zasugerowała alergii tylko wiecznie zapisywała syropki, które i tak nie dawały żadnych efektów :| Pojechałabym na badania alergologiczne z dwójką dzieciaków i miałabym to już z głowy :|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...