wtorek, 15 grudnia 2015

Bardzo świąteczny post ;-)


Strasznie mi córa wyrosła, kiedy się to stało?
Pomimo iż najmłodsza w swojej grupie doskonale sobie radzi, nie mogę uwierzyć, że jeszcze tak niedawno taka malutka była.

Majusi pierwsze jasełka, ryczałam jaj bóbr ;-)


W wolnym czasie (choć nie wiele go mamy) staramy się bawić wszystkim :-)
Zabawa światłem!


Choinkę ubraliśmy, Maja od jesieni czeka na święta,więc niech się cieszy nimi jak najdłużej.


Umyłam okna, by małe paluszki znów je upaćkały :)
Radość bezcenna!


Majulka dzielnie wypisała kartki dla kolegów ze szkoły.


Renifer doczekał się karteczek z zadaniami.


Mój ratunek tą zimową- jesienią... bo do zimy daleko tej zimie... za to przeziębienie jedno za drugim posyła!

Skład słoika to:
-cebula posiekana
-dwie łyżki cukru (zdrowiej bez niego)
-trzy łyżki miodu
-czosnek dwa trzy ząbki
(jak ktoś lubi może dodać imbiru)
Najlepiej trzymać w lodówce.

Kaszel zelżał od razu, samopoczucie poprawiło się na samą myśl, że się nie truję tylko wzmacniam organizm.


Święta za pasem, a ja ich w tym roku nie czuję... 
kurka wodna niech mi się odmieni...
bo ja je tak lubię...
duchu świąteczny przybądź!!!

Wam życzę wiele zdówka, radości, pomysłowości i szczęścia w nadchodzącym czasie
 :*

ps. tęskniliście za nami?

13 komentarzy:

  1. Pieknie Swiatecznie u Was Kochana :))) Maja Twoja to Zdolna juz Panienka :))) Piekna fotorelacja :))) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie, nastrojowo u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Was już pięknie jest. U mnie jeszcze dekoracji jako takich brak, ale czuję święta, baaardzo! Życzę Ci tego również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziekuję, oby szybko zawital duszek swiateczny ;-)

      Usuń
  4. Oj wzruszające są takie występy dzieciaczków - ja mam już ich sporo za sobą a i tak za każdym razem poruszona jestem tak samo :) Też mamy już choinkę - z tych samych powodów co Wy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak wzruszajace sa takie chwile :-)

      Usuń
  5. mnie czekają wzruszenia w piątek już się nie mogę doczekać:D to będzie wielkie przeżycie... super zabawa światłem my choinkę będziem w środe ubierać świerzą pachnąca w doniczce... już nie mogę się doczekać tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas zywa zawsze w kuchni, ubrana w recznie robione ozdoby :-) sztuczna w dziennym zeby dlugo stala :P
      trzymam kciuki za piatek :) wez chusteczki :)

      Usuń
  6. Oj, pamiętam pierwsze jasełka mojej córci. Też płakałam. Teraz jest już w gimnazjum, nadal występuje w jasełkach a ja... płaczę za każdym razem. I to jest piękne...Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie, bardzo świątecznie jest już u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...