piątek, 6 listopada 2015

Przerabiamy sukienkę - Diy


Idole Mai zmieniają się jak rękawiczki, obecnie przeżywamy nalot Monster high.


Maja dostała zaproszenie na urodziny, należy się na nie przeprać za ulubioną postać z bajki.
Męczyła mnie o Catty, a że szafa pełna sukienek - księżniczek... kolejnej nie zamierzałam kupować.


Pod nożyczki poszła sukienka z Halloween, nie nadaje się ona na ciepłe dni, czy też na imprezy, dziecku przez sztuczny materiał szybko jest gorąco.


Bluzkę miałyśmy w szafie, naprasowanka plus drukarka i gotowe.


Tak długo nie szyłam, że zapomniałam jak mam połączyć bluzkę ze spódnicą ;-)
Udało się na szczęście !!!


Maja super szczęśliwa.


 Pozdrawiamy!


3 komentarze:

  1. Suuper sukienka wyszla :)) A i Maja zadowolona to i jest Cuuudnie :))) Slicznotka mala :))) Pozdrawiam Was Serdecznie Kochana ii mam nadzieje ,ze maly juz dobrze sie czuje ? Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka ta Twoja księżniczka. Aż buzia się cieszy do takiej iskierki. Za oknem jesiennie a u Was wiosna, sama radość. Dużo miłości Wam życzę dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I super kreacja gotowa :) Moja Milcia byłaby przeszcześliwa gdybym miała taki talent - niestety dla mnie nawet przyszycie guzika to wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...