wtorek, 3 listopada 2015

Moja słodka codzienność

Nasz ostatni miesiąc był bardzo intensywny, porwaliśmy się na remont.
Ciężko było, bo Olek był przeziębiony, więc eksmisja z domu do znajomych wykluczona.
Dostawaliśmy kręćka, ale udało się nasz salon jest bardzo przyjemny, zostało sprzedać stare meble i kupić nowe, choć powiem Wam iż ciężko mi się z nimi będzie rozstać.
Czasem jednak trzeba coś zmienić w otoczeniu, zwłaszcza przed zimą i szarówką za oknem :-(

Zdjęcia z października, nie miałam ich kiedy opublikować.
Oluś i jego pierwsze spotkanie z farbami...


Bez komentarza ;-)


Końcówka wyglądała mniej więcej tak!
Kolejne podejścia są już mniej ten .. tegosss upaćkane!


Mai literki, może tak całymi dniami.
Moja zdolna bestia 
:-)

 Przed Halloween udekorowaliśmy dom, cieszyliśmy się nim dwa dni... warto było jednak!
Dzieci szalały a ja z nimi ;-)



Tak się nudziliśmy podczas remontu!



Chcecie wiedzieć jak się to robi??
AAaaaa tak się to robi!


Prawda, że Olka nie widać??


Nasza Dyniusia - Mai projekt - ja dłubałam.. zawsze najbrudniejsza robota dla mnie eh...


W Halloween przebraliśmy się za...
Adamsów :-)


Była też impreza, a jakże ;-)


Na koniec upolowane do salonu ;-)


Kochani cudownego tygodnia!

13 komentarzy:

  1. Ale wy jesteście fajną rodzinką. Uwielbiam do Was zaglądać :) Olo z porządkami to by sie świetnie z moim Elfem dogadał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy slicznie za mile slowa :-)
      O tak dogadal by sie, strach pomyslec co by wymyslili ;-)

      Usuń
  2. Pieknie u Ciebie, jak zwykle ... tak prawdziwie :-) Jaki Olus juz duzy I Majusia pieknie pisze :-)
    Czekam na fotki poremontowe.. i ciekawa jestem bardzo zmian :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki sliczne :-) Sciany pomalowane, do konca jednak daleko poniewaz bedziemy kupowac wszystko pomalutku (z kazdej wyplaty cos). Pozatym nie wiem czy odwaze sie opublikowac zdjecia salonu ;-) moze post napisze co mnie zainspirowalo... zobaczymy ;-)
      Dziekuje za odwiedziny :*

      Usuń
  3. No to teraz tylko czekam na zdjęcia nowego salonu, bom ciekawa :)
    Fajnie się przebraliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisalam wyzej nie wiem, czy sie odwaze zrobic zdjecia salonu, to takie nasze sanctum ;-)
      Dzieki wielkie ;-)

      Usuń
  4. cudnie u was, żywo i kolorowo :))) bliskie spotkanie z farbami Olusia :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. ufarbowany synuś wygrywa konkurencje słodko po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oli jaki już duży :) Fajnie macie z tym Halloween - szkoda, że w Pl nie jest popularne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...