czwartek, 15 października 2015

Lampa z wysięgnikiem

Powolnymi krokami zbieramy siły do remontu salonu.
(wiem, wiem miała być kuchnia, ale bez szwagra boimy się ruszyć jej:-D )

Kolory wybrałam, meble tez... a co... ;-)
Kominek, szafę..
Brakuje pomysłu na kanapę, bo wymiary są niestandardowe oraz kasy!
ale... ale nawet Bogu tworzenie świata zajęło 7 dni ;-)
a kasy nie potrzebował!

Inspirację połykam, obecnie pracuję nad  oświetleniem.
Oczywiście jak to bywa w moim przypadku wszystko co mi się podoba jest cholernie drogie.

Wpadła mi w oko lampa na wysięgniku, oj marzy mi się, taka co najmniej na 1,5metra rozpiętości.




Zakochałam się ... i już!!!

Ebay, Allegro oferują drogie i z krótkim ramieniem :-(

Pytanie do Was 
-Czy widziałyście takie lampy w przystępnych cenach, ewentualnie gdzie, mile widziane linki.

Chodzi mi tez pewien desperacki pomysł... ale nie wiem czy realny.
Dałoby się przerobić stojącą lampę na tą z wysięgnikiem? tzn. przerobić podstawę, bo reszta zazwyczaj wygląda tak samo!

Pomóżcie dziewczyny, bo się zaszukam na śmierć ;-)

Idealna na dziś, kocham ludzi z pasją

14 komentarzy:

  1. Pewnie dałoby radę przerobić taką stojącą na wiszącą, ale raczej przy czymś takim potrzebujesz już męskiej pomocnej dłoni, ewentualnie dwóch :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i madrej głowy, co by nie miec darmowego tapiru czaszki ;-)

      Usuń
  2. Wszystko się da :) Ja też mam te szczęście, że co mi się podoba, to strasznie drogie, ale najgorsze to to, że żadne zamienniki mnie nie zadowalają. Powodzenia w remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mowisz i masz ;) W prawdzie to strony nie z uk, ale zawsze jakis namiar ;)
    Swoja droga, swietna ta lampa! Podpowiem Ci, ze takie lampy byly bardzo modne w latach 50, wiec moze szukac ich w jakis sklepach vintage albo na aukcjach?
    http://www.stardust.com/tolomeooff-centerlamp.html
    http://shophorne.com/content/loft-double-arm-ceiling-light-sky4224

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj jest fajna stronka min z lampami vintage z calego swiata. Jest nawet i podobna do Twojej wymarzonej, ale niestety sprzedana
      http://www.furniture-love.com/351/Hoogevorst-Anvia-industrial-ceiling-swing-lamp.html

      Usuń
    2. Dzieki Zizi bede szukac, znalazlam na amazonie za 32f, ramie ma do 100cm... cierpie ze tak krotkie... cholerstwa sa tak drogie, ze albo poczekam az Ikea skombinuje taka, abo kupie ta.

      Ceny lamp prawie jak kanapy... buuuu najdrozsza widzialam za 3,200zl Przesada lekka ;-)
      tylko ze ja ją juz widze w moim salonie, a jak sie baba uprze to ....

      Usuń
  4. Kochana, ja jestem na progu urządzania się u siebie i też tak mam, że jak już coś wypatrzę to mina mi zaraz rzednie na widok ceny...ostatnio same finansowe rozczarowania i dylematy czy obniżyć loty i kupić coś zastępczego, czy też poczekać i odłożyć. Eh....
    Co do lampy, to mi taka w oko nie wpadła, zazwyczaj pidzę takie mocowane do ściany i krótsze ale myślę, że jakaś pomocna, fachowa ręka mogłaby ogarnąć przeróbkę o której piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkładam, bo zastępcze rzeczy często okazują się bublem. Z czasem i tak muszę kupić to co zamierzałam... mi oszczednosci niegdy nie wychodzą na dobre ;-D
      Wolę wolniej wszystko robić a miec to co chce, wieksza radość z wyczekanej rzeczy też ;-)
      Do tego wszystkiego wszystko mam przemyślane ze 100 razy żeby nie żalować decyzji.

      Klinkiety na ramieniu tez widzialam, orientujesz się może czy w sieciówkach są? napewno duzo tansze beda niz te od projektantów, a tylko Ci je maja narazie.

      Usuń
  5. Ja również oszczędzam... na dom, więc jestem na początku drogi. Lampa z wysięgnikiem to rzeczywiście niesztampowy, ciekawy pomysł :) Powodzenia w szukaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam takiej lampy...rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne lampy no niestety nie pomogę nawet nie wiedziałam że takie fajne i orginalne są :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...