sobota, 17 października 2015

Inspiracje "salon"

Szperam, szperam, szukam inspiracji...
Mój mąż kiwa głową, bo pracy mu dokładam podobno ;-)
Czasem udaje, że mu się nie podoba, a nóż odpuszczę, gorzej jak i jemu się podoba ;-)
Aż Ci faceci!

Dziś skupiłam się na ramkach, bez dwóch zdań takie układy pasują mi najbardziej.
Co myślicie?






Znów zaczęłam zbierać "dobra" do wykończenia salonu, ostateczny wygląd tworzą detale... tak więc byłam w Netto i wyszłam z cudną kapą oraz poduchami.

Poszłam po jeże są niedźwiedzie:-D


Mam zaplanowane dwa "projekty".
Fotelem zawracałam głowę dziewczynom znającym temat już rok temu, nic z tego nie wyszło bo czasu brak.
 Pora w końcu zakasać rękawy i wziąć byka za rogi.
Zastanawiam się jakim kolorem pomalować bujaka, ostatnio chodzi mi po głowie czarny...


Drugi to moje odkrycie, ścięło mnie z nóg jak zobaczyłam...
muszę mieć taką!!!
Zwłaszcza że aparaty "staruszki" kupił kiedyś mąż z planem ekspozycji.
Lepszej niż ta nie znajdę...:-D



Zachwycają i już!!!


Salon niebezpiecznie zmierza w moim przekonaniu w stronę loftu, będzie ciekawie to na pewno!

Pozawracam Wam głowę jeszcze troszkę perełkami, które znajdę a co!

Na koniec ulubiona piosenka Olivka, gdy leci blondyna dziecka nie ma!
 heheheh

5 komentarzy:

  1. Ojj juz teraz widze ,ze bedzie u Ciebie Pieknie i do tego Ciekawie :)))) Jak bys tak potrzebowala podusie z gwiazda na kanape ,to Zapraszam Cie Serdecznie Kochana :))) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam widzialam, zapisałam się :*
      tulaski

      Usuń
  2. Fotel cudo!!!! Madzia książki i zdjęcia to dla mnie must have jeśli chodzi o dom (zależy gdzie kto ma ile miejsca). U nas w salonie i przedpokoju będzie kiedyś takie królestwo zdjęć i książek :) Powodzenia. Szukaj inspiracji i się nimi chwal, to i ja skorzystam z wiedzy, bo urządzanie się u siebie zbliża się wielkimi krokami :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie jesli chodzi o zdjecia, choc ja wiele miejsca nie mam, wiesz jakie budownictwo w Uk maja :( w ostateczności lepszy rydz niż nic ;-)
      z książkami się lubiłam kiedys teraz czasu mi brak, licze na to ze jak podrosną dzieci znow się zakocham w czytaniu!
      Cieszę się, że już niedlugo u siebie bedziesz, chwal się koniecznie co wyszperasz tez :-)

      Usuń
  3. klimatycznie ja na razie nie mam zbyt wielu zdjęć ani dodatków raczej jestem w tych sprawach milimalistką...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...