niedziela, 20 września 2015

Moja słodka codzienność

Oluś i jabłko, zawsze zaczyna od ogonka ;-)


Na nudę najlepsze są tatuaże, zwłaszcza te przez siebie zrobione!


Upolowana za 1f w moim ulubionym sklepie, miałam ochotę wziąć wszystkie.
Rozsądek kazał mi się powstrzymać, ciężko było!


Pierwsze prace domowe za nami.


Maja chętnie odrabia prace domowe, mimo wszystko staramy się wprowadzić odrobinę zabawy.


Ostatnio dowiedziałam się, iż pokój Majulki jest za kolorowy.
O gustach się nie dyskutuje, każdy woli co innego.
My nie robiliśmy pokoiku Majusi dla "kogoś", "katalogowo" tylko dla niej, a ona jest tam szczęśliwa.
Maja wybierała kolory, narzutę, dodatki... 
To jest jej pokój od początku do końca!


Ciekawe ile osób krytykujących byłoby na tyle odważnych aby dać prawo decydowania swojej czterolatce ;-)


Na koniec nasz Oli z Tomkiem, kumplem od spania, w dzień poniewieranym strasznie.

Pozdrawiamy 


12 komentarzy:

  1. A dla mnie pokój Majulki jest na 5+ i bez dwóch zdań ma gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt kolorowy? No co ty :) Osoba krytykujaca nie widziala pokoju Mikolaja ;)
    My zadan domowych nie mamy... taka polityke ma szkola, do ktorej chodzi Mikson.
    I bardzo mnie to cieszy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. czasami maja... na ten weekend mieli zadanie nauczyc sie zakladac i zapinac na zamek kurtki ;)

      Usuń
    2. Fajnie macie z zadaniami, chyba tez bym tak wolała;-)
      choć Maja je lubi robić, dziś podobno poszla do szkoly i do "Polskiej Pani" powiedziała od wejscia
      -Przepraszam czy ja mogę zadanie domowe dziś dostać?
      Przodowniczka pracy nam rośnie ;-)

      Dzieki za podniesienie na duchu, ja tez uwazam że w sam raz jest, choc pstrokato... no ale to pokoj malej ksiezniczki w koncu ;-)

      Usuń
  3. Super rosna Wam Dzieciaczki :)) Ciesze sie ,ze Twojej malej podoba sie nauka :)) Pokoik Maji Baardzo mi sie podoba :)) My wczesniej mielismy na prawde baardzo kolorowo ,a wiec osoba co wasz Pokoik tak ocenila ,to nie widziala jeszcze na prawde koolorowego pokoiku :)) Nie przejmuj sie ,a Maja ma na prawde super gust :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuje się Agus, tylko musialam sie wygadac ;-)
      Dzieki!

      Usuń
  4. jaki cudny śpioszek :))) świetne fotki..moja lila też uwielbia tatuaże własnoręcznie rysowane :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olek jest najwspanialszy na świecie jak śpi ;-)
      Tatuaze wlasnorecznie robione są the best, gorzej ze zmazaniem ich ;-)

      Usuń
  5. O gustach się nie dyskutuje ;) Najważniejsze jest dobre samopoczucie dziecka, a i mnie sie ogromnie ten pokoik podoba.
    Olo to doprawdy słodki chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa:)
      Mi też się podoba pokoik zwlaszcza ze jest orginalny na swoj sposób.. a nie toćka w toćkę z blogów ściągniete wszystko ;-)

      Usuń
  6. A pokój dziecka może być w ogóle za kolorowy?? Ehh ludziska.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...