wtorek, 8 września 2015

DIY-zmieniamy wygląd świeczki


Chodziły za mną piękne świece, niestety koszt takiej jednorazowej ozdoby jest duży.
Nie lubię wydawać pieniędzy na raz, na zachciankę...
dlatego zostałam z marzeniem...
aż zobaczyłam świetny patent na zrobienie sobie świeczki samemu!

Próbowałam znaleźć oryginalną wersje, zawiodłam więc pokaże Wam moje dzieło ;-)
Potrzebne:
- świeczka
- serwetka
- żelazko
-dobre chęci


Z serwetki wycinamy wysokość i szerokość naszej świeczki następnie rozrywamy ją.
Potrzebna nam będzie cienka, ozdobna warstwa.


Przykładamy ją do świeczki i ciepłym żelazkiem wprasowujemy w świeczkę
:-)

Zostaje nam cieszyć się z rezultatów ;-)


Ja na szybko robiłam, w sumie nie wierzyłam, że wyjdzie więc źle sobie wymierzyłam nadruk na świeczce.

Pamiętajcie dobrze wymierzcie, wytnijcie i zgrzejcie :-)


Miłego tygodnia!

ps. sezon na choróbska uważam za otwarty...
dopadło nas!

18 komentarzy:

  1. Zdrowia dla Was!
    Chorobsko juz ze szkoly?
    Dzieki za patent, sprobuje napewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tak... wczesniej nic nie bylo, Maja chyba jest uczulona na szkole... albo ... sama nie wiem juz!
      a jak u Was z alergia? ja chyba musze udac sie do Was do Polskiej kliniki bo oszaleje jak tak dalej bedzie!

      Pomysl jest extra, a ze wyszedl tym bardziej mi sie podoba!

      Usuń
    2. Jak na razie z alergia wygrywamy, za to egzema u Miko niestety w UK coraz bardziej dokuczliwa.
      Przez ponad 2.5 tygodnia wakacji zniknela calkowicie (u Miko atakuje opuszki palcow), a po powrocie, juz na drugi dzien paluszki wysuszone........ Slonce robilo swoje, a ze tutaj jego jak na lekarstwo to mamy maly problem :(

      Usuń
    3. zizi my kupilismy pochlaniacz wilgoci ostatnio, nie mam pojecia czy by i Wam pomoglo! u nas wilgotnosc pomimo ogrzewania 75% :(

      Usuń
    4. U nas podobnie.... czsami spada do 60, ale rzadko.
      Tez sie zastanawialismy nad pochlaniaczem...
      U Was sie sprawdza? Spada wilgotnosc w domu?

      Usuń
    5. spada jak chodzi... do 35 czasem... ilosc wodu w pochlaniaczu mnie zadziwia, najgorzej podczas kąpieli rosnie! my mamy z promieniami UV, zobaczymy jak bedzie w zimie. Ja juz świruje nie wiem co jeszcze zrobic zeby dzieci nie chorowaly a one i tak choruja :(

      Usuń
  2. Superaśnie. OOO i moje literki widać, widzę iż wam służą. Cieszę się.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literki beda z nami juz zawsze ;-)

      Usuń
  3. Piękna świeczka!

    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziekujemy :) mysle ze Maja na szkole jest uczulona...

      Usuń
  4. Suuper wyszlo Madziu :)) Szybko ,prosto i jaki Sliczny efekt koncowy ,tak jak lubie :))) Zdrowka Wam Zycze Madziu !!! Pozdrawiam Was Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Rewelcja! Świetny patent, koniecznie muszę wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jaki oszczedny ;-) fajnie stól można udekorowac, np na halloween a potem świeta :)

      Usuń
  6. Dla mnie niesamowite. Pięknie to wygląda a dodatkowo jaka satysfakcja z tego że można samemu wybrać fakturę i wielkość świeczki. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę taką metodę zdobienia świeczki :) Wyszła pięknie!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to się proste wydaje a efekt super :) Zdrówka życzę!
    U nas Fabi już z katarem i lekkim kaszlem ale mam nadzieję, ze uda się wykurować go bez siedzenia w domu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...