poniedziałek, 14 września 2015

Co tez matka zmalowała -DIY

Życie bez szycia jest trudne, choć nauczyłam się o tym nie myśleć.

Praca, dom, szkola Mai, trening, obiad i nie mam czasu na moje duże przyjemności, dobrze że kawę z koleżanką uda mi sie w spokoju wypić.

Pomimo wszystko nie mogę przestać "dziubać".
Powstały koszulki z Małą Mi



Prezent dla koleżanki do jej nowej jadalni


Przemalowałam sobie lampion kupiony z przeceny w Matalanie ;-)





Od razu lepiej...



Wyciągneliśmy kurtki zimowe, jesień na całego ;-(
Słońca to my już nie zobaczymy!
:(
Świecami ogrzewamy serca i duszę.

Na domiar złego ciocia od nas odjeżdża... Maja ciągle pyta:
-Żartujecie chyba...
Niestety nie...
Znów smutek w domku zagości...

Dla Cioci M
<3



11 komentarzy:

  1. There are so many beautiful reasons to be happy... Lets try to find it :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta koszulka :)
    My też już wyciągnęliśmy odzież zimową. Oj nie nacieszyłam się tym latem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez :( mam cicha nadzieje ze jesien ladna bedzie..

      Usuń
  3. U nas też jesień już widać coraz wyraźniej, zwłaszcza wieczorem, gdy zmrok puka do okna już o 17tej... Ja lubię jesień, chociaż jak widzę gile u Hani po dwóch tygodniach w przedszkolu, to mi się słabo robi :(

    Fantastyczna ta lampka Madzia, a Mała Mi wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo, zakochalam sie w farbie kredowej :)

      Z gilami mamy to samo, tylko u nas razy dwa :(, ostatnio od znajomego dostalam syrop z czarnuszki.. i chyba dziala...

      Usuń
  4. Anonimowy15/9/15 10:08

    Bardzo ładnie proszę o post jak zrobić taka cudna koszulkę z mała mi na poprawe humoru....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobilam ja z naprasowanki, zadna filozofia :)

      Usuń
  5. boska ta koszulka i lampion też. Oby jeszcze do was zajrzało słońce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...