wtorek, 4 sierpnia 2015

Upolowane, DIY

Uwielbiam szperać od zawsze, największą radość sprawiają mi rzeczy, które mogę dostać po niższej cenie... upatrzę sobie coś, a potem usilnie tego szukam :-)
Często znajduję, nie ważne jak długo muszę czekać, za to jak znajdę jestem bardzo szczęśliwa.

Zapraszam Was na moje upolowane drobiazgi.
Opaska ebay 0,50 p - licytacja


Sukienki ślubne ebay 2,50f obie - licytacja :-)


Zegarek ebay, 0.99p


Widelczyki 4 za 2f - Netto


Kartki 0.50p Netto


Dzwonek do roweru 1,50 Lidl :-)
(to nic, że roweru jeszcze nie mam, kiedyś będzie ten miętowy, z wielkim białym koszem, taki wymarzony )


Prezent od koleżanki, znajdziecie je w sklepie Dunelm oraz Asda


Moje upragnione znalezisko 2f - Asda

Patera Home Bargains


Ramka na zdjęcia Dunelm - prezent ;-)
Myślę nad zmianą koloru na biały, co myślicie?
Na końcu moja przeróbka starej szuflady na kwietnik.
Pomysł zrodzony z przymusu, kiedy trzeba tarasuje drogę ucieczki Olivka na ulicę ;-)
Miłego tygodnia :)

7 komentarzy:

  1. Same cudeńka, a zegarek skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same skarby, a opaska dla Mai piekna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow kochana ale polowania. Jesteś mistrzynią łowienia skarbów. Drobiazgi z Asdy love. Mój brat kiedyś mieszkał pod tym sklepem ; ) takie kufle/słoje z nakrętką i słomką kosztują u nas majątek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas podobnie kosztuja z tego co sie zorientowalam, za to na allegro znalazlam w miare rezolutna cene
      http://allegro.pl/szklany-sloik-z-uchem-400ml-do-picia-kufel-slomka-i5527666898.html
      sa nawet w ksztalcie kieliszka, ale to juz fajnie nie wyglada ;-)

      Usuń
  4. Zakochałam się w opasce - szukam ciągle jakiejś fajnej pozorowanej na wianek dla Milki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez trzy razy podchodzilam do licytacji az mi sie w koncu udalo :)
      znalazlam podobna na allegro http://allegro.pl/margut-opaska-stroik-wianek-kwiatki-roze-rozowa-i5385393625.html
      poszperaj jeszcze moze cos upolujesz :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...