sobota, 29 sierpnia 2015

Pomoc dla Lenki


"Dzieci to szczęście każdej mamy
To skarb głęboko zakopany
Kiedy rośnie powoli się otwiera
A gdy dorośnie płatki swe otwiera"

Smutek w mym sercu zagościł, bo naszej znajomej córeczka - rówieśniczka Mai ciężko zachorowała.
Na urlopie w Polsce zaczęła mieć problemy z chodzeniem i mówieniem.
Diagnoza była druzgocząca, guz pnia mózgu, nieoperacyjny!
Więcej o chorobie możecie przeczytać Pomoc Lence oraz wpłacić pieniążki, każda złotówka się liczy!

Tak ciężko mi jest uwierzyć w chorobę słodkiej, wesołej dziewczynki z którą spotykałyśmy się na placu zabaw, łzy same cisną się do oczu.

Wybaczcie więcej nie jestem w stanie napisać.

Nie pozwólmy jej zgasnąć, niech rozwinie pięknie płatki.
Proszę!


ps. jeśli możecie proszę udostępniajcie na swoich profilach, blogach im więcej osób pomoże tym większe ma Lenka szanse na leczenie!



4 komentarze:

  1. to takie przykre ... przecież to samo może spotkać i Nasze dziecko... to nie sprawiedliwe, że dzieci tak ciężko chorują ...

    p.s. jeśli możesz napisz do mnie na @ bo ja nie widzę Twojego adresu coś Ci napiszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31/8/15 00:34

    W takich przypadkach pomoc jest nieoceniona!!!! i bezcenna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz przekazana pomoc dla malej Lenki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...