niedziela, 12 lipca 2015

Trzy największe grzechy rodzica, pokoik Mai

Każdy rodzic ma większe i mniejsze grzechy w stosunku do swoich dzieci, dla mnie największymi jest bicie, krzyk oraz niedotrzymane obietnice.
Wszystkie bolą równie mocno.

Dawno temu, bo już w grudniu obiecałam Majuni pomalować pokoik na fioletowo, wielkim priorytetem w tym roku było kupienie Pszczole biurka. Oluś jest wszędzie, nie dał Mai siedzieć w spokoju, wyrywał jej kredki, mazaki, darł jej kochane kolorowanki czy wyklejanki.

Od września Maja zaczyna szkołę, chciałam aby miała swój kont w którym odnajdzie spokój i miejsce tylko dla siebie.

Zaczęliśmy pokoik prawie miesiąc temu, przy dwójce maluchów, bez pomocy osób trzecich było to karkołomne zadanie, organizacja jednak to podstawa.

Pokoikowi brakuje kilku kropek, większość sama starałam się zrobić, nie wszystko jednak się opłaca, bo czas trzeba poświęcić, a materiały wielokrotnie wychodzą drożej.

Uszyłam zazdrostkę, chyba można tak ją nazwać, pomalowałam karnisz


Dokleiłam falbankę lampce, pojemniki na przybory to DIY
KLIK


Poduchę z krzesełka obszyłam materiałem, lalki dostały nową pościel do kołyski, zostało mi doszyć dwie poduchy na Mai łóżko :-)

Królestwo Mai M :-)


Tak było wcześniej KLIK

Dzieciństwo jest magicznym czasem, rodzice powinni dbać o to, aby trwał jak najdłużej!!

...
Najlepsi przyjaciele na świecie: ON i ONA!


Uwielbiam na nich patrzeć!!!




Dziś mamy imprezę urodzinową - pada deszcz, na szczęście zrobiliśmy ją w bawialni :-)


BUZIOLE

12 komentarzy:

  1. Przesliczny pokoik :-) Brawo!! Cudne dzieciaczki :-) i piekne zdjecia :-)

    I moj synek we wrzesniu zaczyna szkole.. a my gleboko w lesie z przygotowaniami jestesmy :p

    Pozdrawiam cieplutko :-) udanej imprezy zycze i samych cudownych chwil dla solenizantki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy ślicznie, miło mi strasznie czytać od Ciebie takie pochwały <3

      Do wrzesnia kawal czasu, zdazycie :-)

      Ściskamy mocno :)

      Usuń
  2. Ja boję się takich wyrazistych kolorów we wnętrzach, nie jest ze mnie taka ryzykantka ale muszę przyznać, że pokoik wygląda niezwykle dziewczęco. Roleta/ zazdroska i te kwiaciaste
    pojemniki w regale to już miód malina. Sto lat Majciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor zawsze mozesz zamalowac nastepnym :-) Nie ma się czego bać!
      Szczerze ja myślałam że bedzie ciut jasniejszy, delikatniejszy, wrzosowy... teraz sie przyzwyczailam, moze i lepiej że jest wyrazisty bo by bylo mdlo w polaczeniu z bialymi meblami ;-)
      Zdjecia nie oddaja uroku pokoju niestety, jest mega dziewczecy, moze kiedys przy lepszym swietle uda mi się uchwycic nastroj pokoiku ;-)

      Dziekuje za mile slowa :)

      Usuń
  3. Anonimowy12/7/15 22:58

    mam pytanie dotyczące tego łóżka z ikei czy te kanty nie są ostre i czy w czasie spania dziecko się o nie nie obija?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanty nie przeszkadzaja, bynajmniej nie odnotowalam, za to uchwyty od szuflad sa ostre, czesto się o nie potykam i nabijam, co boli!
      Moze to ja jestem taka ciapa, u dzieci nie zanotowalam!
      Ogolnie łóżko godne polecania, po rozłożeniu jest naprawdę duże, a po złożeniu malutkie!

      Usuń
  4. Sto lat..super torcik..rewelacyjny pokoik...jak te dzieciaczki rosną :)) Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny pokoik!!100 LAT DLA MAJCI!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgrany duet z rodzeństwa :) Pokoik wyszedł pięknie!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pokój! Mnie też czeka dostosowywanie pokoju dzieciaków do potrzeb uczennicy - niestety u nas dzieciaki mają pokój wspólny i to niewielki więc nie poszaleję :( Meble robię na zamówienie aby miały nadstawki - ciekawa jestem czy zaprojektują je tak jak chciałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia Majki z Olim cudne - uwielbiam takie ujęcia rodzeństwa :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...