czwartek, 2 lipca 2015

"Nic nie może mnie zatrzymać"

Moje życie znów postawiło mi wyzwania, które na pierwszy rzut oka mnie paraliżowały, odbierały racjonalne myślenie...strach paraliżował.

Trzeba brać byka za rogi, wyzwania są po to aby je podejmować, nawet jeśli ponosimy porażkę warto!

 Nowe sytuacje dają nam pozytywnego kopa na przyszłość, tylko od nas samych zależy czy ziewamy w koncie, czy też łapiemy życie w żagle.


Kochani dla Was moc pozytywnej energii!


ps. skończyłam szafę u Majki w pokoju, te szczebelki doprowadzały mnie do pasji!!!
Skończyłam ją jednak i dumna jestem, pierwszy odnowiony mebel farbami kredowymi za mną!
Yupiiii!


 Tadam!

Buzilki

pps. czasu i słońca mi szkoda na bloga, zagladajcie na instagram tam nas więcej ;-)

7 komentarzy:

  1. Kochana, z takim podejściem wszystko musi Ci się udać! Ps. Szafa świetna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo chwilke mnie tu nie bylo.. przybywam i widze nowa szate bloga :-) Slicznie :-D

    Szafa wyszla swietnie :-) Powodzenia zycze w sprostaniu nowym wyzwaniom :-)

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes bardzo dzielna kobieta i w kazdej sytuacji sobie poradzisz! Brawo!
    Szafa piekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to zrobiłaś, podziwiam i życzę wytrwałości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna szafa! Co do wyzwań to dasz radę - no bo jak nie Ty to kto? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...