wtorek, 28 lipca 2015

Moja słodka codzienność

Naszą codzienność spowiły chmury....
Zapytacie czy mi to doskwiera...
Czy wolę upały...?
Tak...Tak ... Tak!!!

Mam dość siedzenia w domu, plac zabaw nawet odpada, wszędzie mokro, zimno i nieprzyjemnie!!!

Jeszcze 2 tygodnie temu bawiliśmy się całymi dniami na polku, Oluś szczęśliwy - wybiegany, Majusia tryskała energią, a teraz tylko w domu, krótki spacer i znów w domu!

Nasze szczęśliwsze dni ze słoneczkiem w tle!

Kiecka wygrana w licytacji na ebayu za 6f :-)


Po urodzinowo!


Ulubiona zabawa Olivka <3



Majusi ulubiona zabawa - jest sklepową od 10 lat jakby się ktoś pytał.



Pewnego pięknego dnia (bez deszczu, wiatru) pojechaliśmy nad morze, ileż można się nudzić!
Olivek ciągle biegał, myślę, że on się niczego nie boi..


Kto znajdzie Olivka???


Herbatka najlepsza.


Zamek nawet nam się udało zbudować!


Padła propozycja, czy możemy jednego osiołka zatrzymać.
Maja by kasę zarabiała ... tata i mama nie musieliby chodzić do pracy :)
Słodkie to moje dziecko!


Znacie sposób abym mogła przywołać słońce?

:*

13 komentarzy:

  1. Kieca rewelacyjna! Fajnie, że macie morze tak na wyciągnięcie ręki. Gdzie dokładnie mieszkacie Madziu? Ja mam brata w Anglii :)
    Rozczuliłam się na widok getrów Olivka-moja Hania miała identyczne jak była taka tycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z getrami nie potrafie się rozstać, strasznie je lubie :-)
      co do reszty naskrobałam maila :)

      Usuń
  2. Ta Twoja corcia to prawdziwa Ksiezniczka !!!! :) Suuper corcia jak i synow Wam rosnie Madziu :))) Ciesze sie bardzo ,ze udalo sie Wam wyrwac nad morze ,suuper wycieczka :)) Co do pogody Madziu niestety ,ale znam zadnych czarow skutecznych :(( U nas tez juz wietrznie i jakos tak ponuro zaczelo sie robic. Trzymaj sie tam Kochana Dzielnie ,Zycze Wam Slooonka !!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, postaram się trzymac:)

      Usuń
  3. Rewelacja, cudownie się patrzy na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne te kubeczki na kawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ogrodu czy w droge idealne :-)

      Usuń
  5. super nawet chwile przy złej pogodzie są piękne trzeba umieć wykorzystać każdą pogodę nio ja w swoim stanie jednak podziękuje za upały ostatnio wylądowałam przez nie w szpitalu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciazy upaly sa najgorsze:( trzymaj sie dzielnie!

      Usuń
  6. Oj my też wolimy ciepełko. Ale cóż poradzić na kaprysy pogodowe. Trzeba się dostosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że odkad dzieci maja w UK wakacje pogoda jest straszna!

      Usuń
  7. My też po wizycie nad morzem - słońce było tylko przez półtora dnia ale i tak było super :) Dobrze, że plaże prawie puste bo gdy zwijaliśmy nasze rzeczy Fabi odszedł prawie na kilometr zapytać się plażowiczów czy plastikowy kubek który znalazł nie należy przypadkiem do nich... Wam pewnie też taki poszukiwacz przygód rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...