piątek, 31 lipca 2015

Ile można zmieścić w jeden dzień?


U nas dni są wykorzystywane co do joty, zwłaszcza gdy słoneczko się pokaże!

Padający deszcz pcha nas do kuchni, pieczemy, wycinamy lub kleimy.



Popołudniem wyszło upragnione słonko, radość i nadzieje w nas zawitała!
Spakowaliśmy się i w drogę.







W drodze do domu Maja zapytała:
- Ciekawa jestem jak wyglądają zamki księżniczek?
Po chwili byliśmy w drodze na jeden z nich ;-)



Nie ważne, iż zamek był zamknięty ;-)
Z Mają przeszłyśmy dookoła niego, trzymałam ją mocno za sweter, słysząc co chwila:
-Mamo tu nie jest wysoko, możesz mnie puścić...
mhm... ja o mało zawału nie dostałam, nie dlatego, że się boję wysokości...
moja wyobraźnia aż eksplodowała, co bym zrobiła gdyby spadła w dół!





Wiem, że są tam organizowane średniowieczne walki rycerzy, warto więc przed wycieczką zajrzeć na stronkę zamku i zobaczyć kiedy je organizują jako dodatkową atrakcję :)
Podejrzewam, że we wszystkich zamkach takie walki się odbywają 
:-)

Miłego weekendu!

ps. Maja była zdziwiona strasznie
-Mamuś to gdzie te księżniczki mieszkały w końcu?
...

7 komentarzy:

  1. Jak się ma tak kreatywnych rodziców jak Wy, to można zmieścić bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Ale tam u Was pięknie :) Odwiedziny u księżniczki... Pewnie na wakacje wyjechała ;) Uwielbiam takie spontaniczne wyprawy.
    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrzy jesteście, u nas dziś to włoczyłam ogrzewanie i zrobiłam coś na szydełku

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny zamek.... piękny czas spędzony razem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mozna duzo zmiesci :) Wystarczy tylko chciec, a Wam jak widac sie chce i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ atrakcji! Pomysłowa ta mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taka wyprawa do zamku z Emilką :)
    U nas słonko od soboty i jak dla mnie to temp. ponad 30 stopni C to za dużo :( Chętnie bym Wam więcej tego słońca podesłała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...