poniedziałek, 6 lipca 2015

Aspołeczna...Mai urodziny

tak się ostatnio czuję...
nigdzie nie mogę zdarzyć, nic nie robię na czas, z nikim nie udaje mi się spotkać...

sprawy najważniejsze czyli dzieci, dom, praca muszę ogarnąć, by się zrelaksować!!!
Inna opcja u mnie nie wchodzi w grę?!

Ja tylko tak mam, czy Wy też?
Czasem nie mogę zasnąć, bo głupiego kwiatka nie podlałam, a on tam pewnie usycha...

Wyplenić tych nałogów z siebie nie mogę, paradoksalnie jak byłam nastolatką "bałagan" miałam na drugie imię!

Śpię po 5-6, Olowi wychodzą trójki, szaleństwo!

Apeluję do moich znajomych, odezwę się jak się odkopię ze sterty prania, prasowania, dokończę Majusi pokój... przez który to zamieszanie nastąpiło oczywiście.

Z dwójką maluchów tak już jest, jedno robisz, drugie zalega!

....
Majunia skończyła 4 - latka... bosssseee kiedy ona tak urosła ;-)


Słodkości do przedszkola :-)


Nadal rządzi u nas Frozen... bajkę znam na pamięć!


Muszę się pochwalić, udało nam się zrobić kokardę z włosów.
Idealna na nasz sposób :-)


Słońca Wam życzę, u nas znikło 
:(

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego na Majusi!
    ....ja tez tak mam...moze z wylaczeniem tego podlewania kwiatkow ;)
    Ostatnio 15 minut dla siebie to jkais szal! Czasu jak na lekarstwo..... a niby dni takie dlugie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto Lat!!!! Zdrówka i dużo czasuuu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety, mama to stwór wielozadaniowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robocop w krzyżowce z MacGyverem :-D

      Usuń
  4. Chyba wszystkie matki mają taki okres raz na jakiś czas... Tylko albo nic się nie robi albo wszystko z przesadą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przesada nie da się, przy dwojce maluchow jest tyle do zrobienia, a trzeba jeszcze czas na zabawe wygospodarowac ;-)

      Usuń
  5. Ja pozwalam sobie nie raz na niezrobienie czegoś, ale to że dziś nie zrobię, oznacza tylko tyle, że jutro jest jeszcze więcej do ogarnięcia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bol... szkoda ze nie znika, a zostaje więcej do ogarniecia

      Usuń
  6. Dla Majeczki wszystkiego co najlepsze - radości, uśmiechów, spełnienia marzeń i jak najmniej choróbsk! :*
    Cudna kokarda - muszę i ja pokombinować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...