niedziela, 21 czerwca 2015

O kotach słów kilka! ;-)

Wczoraj w pracy dostałam taki wycisk, że aż popadłam w skrajny głupawkowy nastrój... i tak od słowa do słowa zeszłyśmy z koleżanką na temat kotów... nie tych, co sierść zostawiają wszędzie, co sprzątać trzeba wiecznie, nakarmić, napoić i jeszcze obdarzyć miłością...
a o innych, pomimo że wirtualne lubi się je czułością wielką!

Już mówię, mówię... chodzi o aplikacje na telefon
"My talking Angela/Tom"

Pierwszy raz ściągnęła mi ją koleżanka, do tego na K. komórkę, bo w moim telefonie zawsze pamięci za mało :-P
 Zabawa zaczęła się na całego w Pl, dzieci opiekowały się kotami na zmiany, Tata też się wciągnął i zdobywał Mai pieniążki na sukienki, włosy, meble...
teraz oboje siedzą koło siebie i szukają brakujących naklejek, wertują jak można kasę zarobić ;-)

Ja za to uwielbiam filmiki z Tomem i Angelą na Youtubę, zawszę się uśmieję tak, że nie tylko kręgosłup boli ;-)

W ramach naprawy nastroju 
ZAPRASZAM







Miłego dnia
Kochani
:*

3 komentarze:

  1. heheh też mamy tą aplikację, Bąki się bawią, a ja się bawię patrząc jak oni się z nią bawią :D ubaw po pachy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aplikacji nie znamy, ale po obejrzeniu jednego z filmikow, widze, ze moze warto byloby ja sciagnac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą aplikację, ale jakoś mnie nie zainteresowała, a tu widzę, ze to był błąd ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...