poniedziałek, 22 czerwca 2015

Moja słodka codzienność


W sobotę poszliśmy do lekarza, okazało się, że wszystkie moje obawy się potwierdziły:
testów nie robią na alergię, nie odczulają, nie potwierdzili że Maja ma astmę ani nie zaprzeczyli.
Stoimy w  miejscu!
Mamy obserwować Maję i za 4 tyg. przyjść ponownie - wówczas podejmą kroki w zależności od tego, co będzie się działo.
Czy ktoś z Was zmagał się w Uk z astmą???

Muszę sobie poukładać w głowie, poczytać, podjąć decyzję co dalej...

Tymczasem nasze życie wraca na dawne tory, praca, dom, dzieci, ciężkie niebo bez słońca
 :-(

Dzieci na szczęście mają siebie, pogada nie ma znaczenia.
 Zabawa najlepsza w ogrodzie, najlepiej całe 12 godzin!


Olivek wszędzie z tata;-)

\

 Nie ma to jak spacer ze starsza siostra
*-*

Patrząc na Maję nie mogę uwierzyć, że ona taka duża już.
eh..

Ostatnio pojechaliśmy do B&Q, a tam mega przecena kwiatów, nie mogłam ich zostawić na pastwę losu ;-)


Teraz nam się odwdzięczają, kwitnąc pięknie!


Z Mają obserwujemy przez lupę ogród, Olek lupą gra w piłkę ;-)


Upolowałam wczoraj za 5f  tacę śniadaniową, szukałam tej idealnej długo!
Wspaniała !!!

Słonecznego tygodnia Wam życzę :*

10 komentarzy:

  1. oj to słabo z tym lekarzem :(nieleczona alergia i astma to duże problemy,ciągłe choroby itd.Ja bym zrobiła tak jak wielu moich znajomych z UK. Znalazła dobrego alergologa prywatnego w Polsce ,zrobiła tutaj testy,ustawiła leki.Potem wizyta raz na pół roku,konsultacja i leki plus ewentualny kontakt telefoniczny z lekarzem w razie w i problem rozwiązany. na odczulanie zdaje mi się,że maja jest za mała.Mam w rodzinie 9 i 8 letnich bardzo mocnych alergików i oni jeszcze nadal czekają na odczulanie.
    dzieciaki rosną jak na drożdżach:)
    az miłoo patrzeć
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za ten komentarz :-)
      sciskam gorąco!

      Usuń
  2. wow , ale super taca i brat z sis wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia ze służba zdrowia, powodzenia, cierpliwości dla ciebie i zdrówka dla Mai!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze szkoda, że lekarz Was "zlał" :| Mam nadzieję, że za te 4 tygodnie będzie lepiej... Mnie z Milą czeka pod koniec października 4-dniowy pobyt w szpitalu na testy alergiczne - ciekawa jestem bardzo czy badania będą dokładnego czy na odczepne...
    Taca śniadaniowa cudna ale najpiękniejsze i tak foto Majeczki z Olim idących razem na spacer :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh. Niestety służba zdrowia w PL i w UK różni się bardzo. Na naszą narzekamy, ale w UK zupełnie inne podejście jest do wielu spraw. Mam nadzieję, że wszystko Wam się tam dobrze ułoży jednak.
    Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta taca. A dzieci nam rosną, to prawda. Ja najbardziej uzmysłowiłam sobie jaki Artur jest już duży, kiedy wróciłam z noworodkiem do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzięję że wszystko się wyjaśni i nic poważnego nie będzie... a mimo i tak cudnie spędzacie czas...

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale Olivierek jest już duży chłopak:) u nas też chłopaki wszytsko z tatą robią. choc olek jeszcze od mamy nie ucieka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jaki ten Twoj "maly" juz duzy! Przykro slyszec, ze Maja ma astme -- chociaz moze to jeszcze nie to. Nie czytalam wczesniej jakie miala objawy. Ale ja tez mialam takie obawy z Zosia bo miala kaszel duszacy calymi miesiacami a jednak co jej pomoglo, to wymiana calego lozka, materaca, poduszek i poscieli na nie-alergiczne, specjalnie zamowione i kupione w sklepach dla alergikow. Pomoglo - kaszel przeszedl w 2 dni i juz nie wrocil. Z tego co czytalismy z mezem to dzieci sa czesto uczulone na ciezke zawartosci naszych materacy, poduszek itd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...