poniedziałek, 15 czerwca 2015

Jesteśmy!!!


Powroty do "domu" są coraz okrutniejsze!
Pomimo iż całe 3 tyg. w Pl dzieci były chore, czas spędzony z najbliższymi był magiczny.

Tęsknotę z każdym rokiem odczuwam mocniej, z każdym rokiem trudniejsze są rozstania.

Tęsknię dosłownie za wszystkim!!!

Obraz może i mam wyidealizowany, serce jednak nie sługa ciągnie do korzeni, do pól skąpanych w zbożu i kwiatach, do lasu, do zapachu drewna, do ciepła, słońca, wiatru...

Ach tęsknię okrutnie!!!





















Kocham nasz kraj, pomimo wszystko!!!

Dziękujemy kochani za wspaniałe wakacje!

12 komentarzy:

  1. Ja za to z każdym rokiem tęsknię mniej. Może dlatego, ze za miesiąc wracamy na stałe ? Z pewnością beeĘdę tęsknić za Italią i to prawie za wszystkim😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włochy są piekne tez bym tesknila!

      Usuń
  2. Znam smak tęsknoty....rozumiem Cię....często nie da się inaczej...ściskam Cię mocno, isz

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię Ci się, że tęsknisz... Ja bym chyba nie dała rady z taką odległością. Moja mama miała do swojej mamy 250 km i jakie łzy zawsze były na pożegnanie.
    A nie myślicie o powrocie do kraju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma dnia zebym o tym nie myślała... jednak rozsadek bierze górę :(

      Usuń
  4. Tydzien temu wrocilam z dzieciakami z 3-tygodniowego pobytu w Polsce. Gdybym miala po powrocie uczucia podobne do Twoich raczej na pewno zdecydowalabym sie na powrot do Polski. W moim przypadku jednak bylo zupelnie inaczej i ciesze sie, ze juz wrocilismy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... gdymbym miala mieszkanie/dom w PL juz by mnie tu nie bylo.

      Usuń
  5. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić takiej tęsknoty - jestem typem bardzo rodzinnym i nie wyobrażam sobie mieszkać tak daleko od rodziny. Mam niecałe 300 km do rodziców i domu rodzinnego i wydaje mi się to strasznie daleko ale dzięki teściom mieszkającym kilka ulic od nas tęsknotę odczuwam mniej ;)
    Mam nadzieje, ze uda Wam się wrócić w końcu na stałe do Pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, cudna ta wieś nasza polska... Cudna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze juz jestescie, stesknilam sie juz za Wami :)
    Piekna Polske uchwycilas na zdjeciach...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przez tą tęsknotę wróciłam do PL i nie żałuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...