czwartek, 14 maja 2015

Wyniki rozdawajki, paplam

Witam Was serdecznie
Pora ogłosić wyniki rozdawajki:
Wygrywa
....
...
............
...
I my :-)! I my też się zgłaszamy :-)! Uściski od Hubisiowa
Gratuluję i proszę o adres, wszystkim dziękuję za udział w zabawie!


Nie ma nas bo doba nam się skurczyła, Olo jest mega wymagającym, marudnym z niewyspania brzdącem, Mai buzia się nie zamyka i trzeba odpowiadać na milion trudnych pytań.
-Mamo a co to jest?
-Policzek
-A co jest w policzku?
-Skóra, mięśnie, gruczoły policzkowe, błona śluzowa
-Aha, a co jest tu?
Wskazuje brzuch...kolejne produkowanie się matki, sięganie do anatomii człowieka, którą pamięta ogólnie. gorzej gdy pyta o szczegóły.

Pod koniec dnia często mam dość do kwadratu ;-)
Padam na twarz!

...
Niepowtarzalny pomysł na prezent?!

Ciężko jest kupić dzieciom, które już wszystko mają prezent, więc sobie wymyśliłam dodatkowe zajęcie, przecież ja żyć nie mogę nie dokładając sobie!

Dla mojego ukochanego chrześniaka - Ninjago
:-P

Tak się prezentują na koszulkach.


Dla Mai kolegi na urodziny zrobiłam koszulki, tym razem z transformers ;-)
Wybaczcie za zdjęcia, szybko robione... ot na byle jak...
bo czas... czas ucieka ;-)


Wrzucę Wam też nasze zdjęcia z instagramu, tak jakby ktoś nie widział 
;-)
Maja Optimus Prime i Olek Maruda

Próba - Elza dla Mai

My wczoraj, dzieci nas przeciągnęły po bolu bitwy padliśmy razem z nimi !

Stara-nowa ja ;-) 


Wczoraj słoneczko a dziś zimno
 :(

Do usłyszenia, zobaczenia za parę tyg. URLOP biorę od bloga ;-)
Będziemy na instagramie jeśli ktoś by nas szukał ;-)

Ściskamy i mam nadzieję, że się stęsknicie za nami :*

7 komentarzy:

  1. Ojej! Ależ się cieszę! Dziękuję z całego serca❤ i zaraz będę skrobać emaila !

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulki suuperasne Madziu :)) Dzieciaczki ojjj Cuuudne :)))) Fajnie ,ze tak razem wybraliscie sie pobawic :))) Kochana Dziekuje Ci za zabawe :))) Pozdrawiam Was Slonecznie :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego odpoczynku - mam nadzieję, że wrócicie z nową energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to? czemu urlop od bloga? ej!!!

    Ps. Fajnie, że tak intensywnie spędzacie czas. Cieszcie się sobą Kochani ile wlezie! Z tym milionem pytań na minutę, to łączę się w bólu, bo mam to samo...

    OdpowiedzUsuń
  5. :-)
    Odpoczywaj ile się da i wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnym razem musimy wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej....no wracajcie juz! Pare tygodni juz minelo!xxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...