poniedziałek, 4 maja 2015

Organizacyjnie

Dzień dobry bardzo!
Kobietki moje drogie chcę Was zapytać o walizkę dla dziecka, jestem ciekawa waszych opinii.
Obecnie jest 50% na nie w bootsie i nie wiem czy ona się sprawdzi w podróży czy też nie?
Będę wdzięczna za słów parę o niej 


Powoli szykujemy się do podróży, z jednym dzieciem to wyzwanie,  jak będzie z dwójką nie chce nawet myśleć, Olek pewnie zwiedzi cały samolot.
Do tego 3,5 godziny w Pl samochodem brrryyy.

Ja nadal chora, wychodzi mi bokiem niespanie w nocy, jestem przemęczona do granic możliwości.
Ciągle coś ogarniamy i ogarnąć nie możemy.

Olivek wciąż boi się puścić i ruszyć w świat, ja parcia nie mam za to tata i babcia owszem - głupole małe!

Od niedawna jesteśmy na Instagramie, zapraszam do podglądania ;-)

Przypominam o naszej Rozdawajce, zapisujcie się bo czasu coraz mniej :)

Pozdrawiamy dziś o dziwo ze słonkiem w tle 
:*

12 komentarzy:

  1. Ja właśnie chcę ją kupić ale w PL trochę one kosztują :( Z tego co ja wiem to sprawdzają się w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam na allegro od 150zl plus przesylka:( u nas bez przeceny 35,40f... sama ie wiem czy warto wydac tyle kasy, ale plecak za maly, ciagle na plecach bedzie za ciezki, torba za duza dla 4 latka.. zloty srodek mi potrzebny, zwlaszcza ze w pl bedziemy ciagle w drodze ;-) no i teraz 50% kusi ...

      Usuń
  2. Nie umiem Ci doradzic Madziu . Ja pakuje dzieci do jednej torby razem :) Byl czas ,ze czesto jezdzilismy i juz sie naumialam co i ile wziasc :) Dla dzieci daje rade ,natomiast sobie raz bielizny zapomnialam haha :) Na szczescie wszedzie sklepy sa :))
    Madziu powodzenia z decyzja ,aa i Zdrowka Kochana i wypoczynku wkoncu Ci Zycze !!!! Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my na 4 mamy jeden duzy bagaz wiec Maja musi byc spakowana oddzielnie w podreczna torbe, musi sama nia sie zaopiekowac, stad poszukiwania.
      Aguś Ty wiesz <3

      Usuń
  3. Ja też nie pomogę bo z Hanią nigdzie nie latalismy ale znajomi mają tę właśnie walizkę i nie dość że naprawdę fajnie wygląda to jeszcze bardzo sobie ją chwalą. Wracaj do zdrowia bo bez tego ani rusz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam walizki, więc tylko ze zdjęcia mogę ocenic ;) Jak na podręczny bagaż to myślę, że ok. Zależy, jak na żywo waga samej walizki i jak coś do niej włożysz.
    Chyba sama zainteresowana musi ocenić ;)
    Zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walizka jest bardzo lekka, ma pasy zabezpieczajace, wkladki
      Dokladnie chyba Maja sama musi ocenic!
      Dzieki :)

      Usuń
  5. Ja kupiłam taką w zeszłym roku na Dzień Dziecka i jestem bardzo zadowolona - małej się bardzo podobała a i swoją funkcję spełnia doskonale :)) Ja kupowałam na www.e-walizki.pl i powiem szczerze, że jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo za Twoja opinie, chyba sie skusze :)

      Usuń
  6. Zdrówka! Mnie takie podróże przerażają - do auta się nie mogę zmieścić z całym bagażem a co dopiero do samolotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie posiadamy takiej walizki, ale jeszcze zimą były one w za 70zł w biedronie - chociaż nie powiem jakiej marki to powiem, że wizualnie chyba te same.

    Bardzo fajny gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...