niedziela, 5 kwietnia 2015

Wesołych Świąt


Witam Was kochani w ten Świąteczny czas
 Z okazji Świat Wielkiej Nocy - życzę Wam spokoju , dużo radości , zdrowia przede wszystkim , smacznego jajka i mokrego wesołego dyngusa oraz  wszystko co najlepsze i oby słońce wszystkim świeciło zawsze pięknymi promieniami
Bee z rodzinką 

Majunia przebrana za mnie, moje ciuchy poszły w ruch.


Mai świąteczna kompozycja 

i... moja








Już wiecie po co mi była łąka rzeżuchy 
;-)


Odpoczywajcie kochani u nas dalej smarki razy dwa eh...
gdzie ta wiosna... no... gdzie!?
 
ps. zanim zdążyłam zrobić zdjęcia na stole był piękny, biały, świąteczny obrus w zajączki...
Olek jadł zupkę, kichnął
i ...
 obrus nie był już taki biały...!
W ogóle nie był... eh

ps2. Świąt nie czuję nic a nic

12 komentarzy:

  1. Wzajemnie, pogodnych i radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych! :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt w zdrowiu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych i przede wsyzstkim zdrowych Swiat Kochani!
    U nas wiosna, dzisiaj bylo pieknie :) Mison w krotkich spodniach dzisiaj latal po ogrodzie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też było pięknie, wyszliśmy na chwilę :-( oby tak zostało!

      Usuń
  4. W takim razie życzę dużo zdrowia nie tylko na te Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękujemy :-) wzajemnie!

      Usuń
  5. Rodzinnych, wesołych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszego. Wesołego Alleluja... piękne u Was święta

    OdpowiedzUsuń
  7. już po Świętach, ale dzięki Madzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego - spóźnione ale szczere ;) My dopiero wczoraj wróciliśmy z wyjazdu świątecznego - już dawno nie czułam takiego klimatu wielkanocnego jak w tym roku :)
    Ale u Was cudownie wiosennie i świątecznie - te jajka na rzeżuszce wyglądają super. Mam nadzieję, ze zapamiętam pomysł na przyszły rok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...