czwartek, 30 kwietnia 2015

Urodzinowo & codziennie

Prezent dla mamy od taty :)
Kocham róże !!!


Przyjęcia nie organizowaliśmy, zaraz do Pl lecimy więc tam odbędą się urodzinki naszego Szkraba!
Mój placek w kształcie torta 
buhahahahah...!

Solenizantowi smakował ;-)


Nowy materiał zagonił mnie przed maszynę... mimo, że chora nie mogłam się powstrzymać!!!
Moja mama znów powiedziała, że jestem szalona!!


Maja jest bardzo szczęśliwa, więc czy coś ma znaczenie?!


Maja powiedziała:
-Mommy, you're my best friend ;-)
hehehehe wygrałam z rówieśnikami
neneneneeneee!!!



Opaska do kompletu ;-)


Opaska skradła moje serce 


Mała modeleczka 


Maja z samochodu wyrosła, dostał się on Olivkowi, radość od ucha do ucha...
prawdziwy chłop bez dwóch zdań!!!


Słoneczka Wam życzę i zdrówka!
:*

16 komentarzy:

  1. Sto lat!!!! ale piękna strojnisia :) taka mama szyjąca to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy Maja pojdzie w szyciowe ślady ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego !! a opaska w różyczki po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekne sa te opaski, strasznie mi sie podobaja

      Usuń
  3. Jaka bryka super! Maja przepiękna różyczka :)
    Sto lat! Najlepszego i udanego pobytu w Pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze troszke do wyjazdu, ale tak sie ciesze!!

      Usuń
  4. ale impreza, sto lat dla małego solenizanta, spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jakie on ma marzenia :-)

      Usuń
  5. Piekne te Wasze dzieciaczki :))) Jeszcze raz Wszystkiego Naaaaj Naajlepszego dla Slodkiego Solenizanta :)))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże cudowne, placek apetyczny – mniam, mniam, córeczka w tych kreacjach rozbrajająca- masz wielki talent. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta. Pozdrawiam , miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, proszę jakim autem Oliverek się wozi... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze dla Olivierka - dużo uśmiechu i super zabaw z siostrą ;) Co do auta to się nie dziwię, że jest taki zadowolony - taka fura to marzenie każdego małego mężczyzny ;)
    Masz kobieto talent szyciowy - stroje jak ze sklepu :)
    Super, że wybieracie się do PL - trzymam kciuki aby pogoda Wam dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy!
      Trzymaj mmocno kciukasy!!Chce ciepelko!

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...