czwartek, 16 kwietnia 2015

Upolowane

Nasze zakupy udały się, kino też było!!
W końcu spełniłam obietnice dane Majuni, szczęśliwe byłyśmy obie :-)
Koleżanka zabrała nas do Staff Shoop-u Nexta.. głowa chciała mi się urwać.

Upolowałyśmy:
-kurtka 4f


 sukienka 3f


domek 5f


Znalazłam po wielkich trudach buty dla Olka, normalny rozmiar jest za duży, zwykłe szmaciaki ze skłepów za małe. Tka-Max dał nam to czego szukałam, idealne skórzane, pierwsze buciki, najważniejsze iż Olek zostawia je na swoim miejscu - 13f


Mięciutka Elza prosto z Chin za kieszonkowe Mai - 7,50f




Mamy też cudeńka od Toffi, zajrzyjcie koniecznie do sklepiku Róży same wspaniałości :-)


Maja w wydaniu wiosennym.


Pozdrawiamy :-D

25 komentarzy:

  1. Super ubranka ,uwielbiam takie kolory dla małych księżniczek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az czuje sie wiosne bardziej :-)

      Usuń
  2. piekne. super tak w babskim gronie małe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tego nam bylo trzeba ;-)

      Usuń
  3. Ach, jaka Maja szczęśliwa :)))

    Domek genialny! To całe osiedle jest, czy ja zle widze ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak polaczone sa ze soba, w sumie to polka na sciane jest ;-)

      Usuń
  4. Kurtka i domek- CUDO !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ja ytez oszalalam jak zobaczylam.
      Domek zmieni kiedys kolor mam nadzieje:-)

      Usuń
  5. Kochana, Ty to masz rękę!
    Zdobycze cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie piernicze....
    zobaczylam kurtke i szczena mi opadla... ale jak przewinelam nizej i mym oczom ukazal sie ten domek zaczelam zazdroscic! ;)
    Przepiekny!!!
    Zdradz mi jak sie dostac do takiego staff shopu? "Normalny" czlowiek ma szanse sie tam dostac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz być z pracownikiem Nexta, dostają magiczne karty na które może weiść 4 osoby:-) najlepiej rodzina ;-) Mogę poprosić o domek dla Ciebie ale wówczas musialabys mnie w koncu odwiedzić :-) hihi

      Usuń
  7. To się nazywa polowanie! Kurtka i domek cudowne ale moje dziecko oszalałoby na widok Elzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No super zakupy.Nasz Oli tak biega , że bez butów ani rusz. Normalnie drańciuch nie chce ręki podać, tylko leci przed siebie, najlepsze zwroty robi idzie idzie a tu nagle przyspiesza tempa w całkiem inna stronę. Bracia też zaczynają go nie lubić bo tak despeci im. Tata na niego mówi " łobuz" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczesciary :)))) Same Slicznosci upolowalyscie :))) Buciki Sliczne :) A Maja Szczesliwa to najwazniejsze :)) Buziaki dla Was posylam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super zakupy :) Miłość Majeczki do Elzy widzę nie przemija - u nas tak było z kucykami My little pony ale już pomalutku mija ten etap ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed Kopciuszkiem w kinie lecial krotki filmik z dziewczynami z Krainy Lodu, Maja oderwac wzroku nie mogla.
      Mysle ze jej tak szybko nie rzejdzie :*

      Usuń
  11. Zakupy naprawdę super :) Maja wygląda ślicznie w tej kurteczce :) A domek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy, domek rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy bardzo udane, kurteczka jest super. Cieszę się , że byłyście obie szczęśliwe - wiem jakie to dla nas Mam ważne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...