wtorek, 21 kwietnia 2015

"Książka pod tytułem" wyd. Kaktus - rozdajemy :-)


Dziś chcę Wam przedstawić polską konkurencyjną ksiażkę dla "Zniszcz ten dziennik" Keri Smith, jest nią"Książka pod tytułem" Roberta Trojanowskiego.

Książka niby ma podobne założenie, ale jest całkiem inna, na większości stron są gotowe zadania, dziecko musi posiadać umiejętność wycinania.

Używamy książki jako cudowny "zajmowacz" np. podczas robienia obiadu, przy niej nie ma Maja oporów by ciąć, drzeć może dlatego iż pokonałyśmy je przy "Zniszcz ten dziennik", 
a może wycinanie jest mniej drastyczne dla prawie 4 - latki.


Książka nie posiada "trudnych" zadań typu ubrudź książkę, wysmaruj obiadem itd.


Zadania są jasne, zwięzłe do wykonania, mniej śmieszne, za to wciągające na dobrych parę minut.


Przy niektórych Maja się ubawiła.


Część z nich jest skierowanych w stronę maniaków komputerowych ;-)


Nasze zabawy z "Książką pod tytułem"

Maja zalogowała się na stronach swojej książki.


Pożarła Mai książka rączkę.


Olek udaje Aniołka - którym rzecz jasna nie jest, nawet w snach mamy.


Drastyczne cięcia
:D

Zadowolona Majulka


Jak widać bez nożyczek ani rusz


Świat z innej perspektywy


Minusy książki: mazaki przebijają na drugą stronę, kredki świecowe nie pokrywają idealnie kartki,
dziecko musi być miłośnikiem wycinania ;-)

Zalety: potrafi zając na dłuższą chwilę, dziecko chętnie wykonuje zadania, proste sformułowania, zachęcające rysunki, dużo miejsca do malowania, moc pozytywnego poznawania/doznawania świata z innej perspektywy niż codzienne życie.

Kochani druga książka jest do zgarnięcia dla Was, wystarczy napisać w komentarzu chęć jej posiadania, odbędzie się losowanie i w ciągu 5 dni książka powędruje do zwycięscy.
Zasady takie jak zawsze ;-)
Zapraszam również anonimowe osoby, proszę w komentarzu podać maila.

Polecam książkę wszystkim, którzy są zabiegani, potrzebują odrobinę czasu dla siebie jednocześnie chcą być z dzieckiem blisko, chcą połączyć zabawę i obowiązki codzienne.
U nas się sprawdza, Maja sama sięga po nią gdy ja sprzątam w kuchni, czy Olek ma zły dzień.

Piszcie co o niej sądzicie?

Dziękujemy wydawnictwu Kaktus oraz Panu Bartoszowi za możliwość testowania 
"Książki pod tytułem".

40 komentarzy:

  1. Anonimowy21/4/15 17:54

    Ja bym chciała :)
    email: xxmajlaxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zniszcz ten dziennik" to hit wśród gimnazjalistek z mojej szkoły, nie wiedziałam nawet że tam są zadania dla dzieciaków. Oczywiście połaszę się na "Książkę pod tytułem" i już zabieram baner do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę bardzo ;)
    email: sandra.sindi12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21/4/15 22:51

    Ja bym chciała !!! świetna książka, chciała bym ją wypróbować!!!
    ola.golan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała <3
    pysia20100@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21/4/15 23:23

    Książka moim zdaniem świetna i bardzo chciałabym ją posiadać więc biorę udział :)
    gabrysia.02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22/4/15 06:51

    Ja bym chciala ale juz zapozno :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22/4/15 07:17

    Ja bym chciał
    Mrmieteklolz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. a do kiedy mozna sie zglaszac? ps. ja tam na gorze kestem tylko anonim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22/4/15 08:47

    Chciałbym dostać książkę pod tytułem gdyż kiedy jestem w domu bardzo mi się nudzi . Myślę że ta książka jest wspaniała i mogłabym z nią spędzić przyjemnie czas

    email natalia.spruta@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście mam tą książkę, ale chciałbym durgą dla mojego kolegi, jest on z domu dziecka, nie stać go na przyjemności:) Fajne by było gdyby ją dostał:) mój mail: kvmilek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym tę książeczke dla dzieciaków :)) jest rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja sie pisze, fajna sprawa taka ksiazka

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym tę książkę, zadania wydają się fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22/4/15 16:31

    Chciałabym książkę pod tytułem ponieważ mam już zniszcz ten dziennik i to nie książkę i bardzo mi się podobają. Lubie kolorować i wycinać dlatego ta książka będzie dla mnie idealna. Poza tym z chęcią zobaczę jak tego typu książki widzi Polak.
    mail:paulina0515@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. I my :-)! I my też się zgłaszamy :-)! Uściski od Hubisiowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22/4/15 19:38

    Witam, bardzo chciałabym otrzymać tę książkę, aby mój Maksio miał się czym zająć kiedy pracuję w domu i nie mam dla niego czasu. On uwielbia takie formy rozrywki, bardzo mi na tym zależy, pozdrawiam serdecznie :) Mój e-mail to boz-mar78@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo zamówiłam sobie znaczy E. TOM I i czekam z niecierpliwością
    dzięki za cynk


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam kilka zadań z "Książki pod tytułem" i wydaje mi się, że jest to po prostu polska wersja "Zniszcz ten dziennik", tyle że w niej są podobne zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem książka w niczym nie przypomina Zniszcz ten dziennik oprócz formy wydania :-)

      Usuń
  20. Anonimowy22/4/15 22:47

    Pokazałam książkę mamie,uroiłam sobię manie świetna książka do wygrania, więc spróbować nikt mi nie zabrania ;) Nuda w domu to jest sprawa której nie podoła nawet "Super niania" Kiążkę dawno chcieć juz miałam lecz w sklepie została w mig wyprzedana.Zadań masa świetnych jest,nawet skorzysta na tym pewien pies ;) Wycinanki to dla brata,by spokoju miała chociaż trochę moja chata. Dla taty też coś znajdzie się bo to komputerowiec z zapału jest :) Dla mnie reszta będzie zadań,nuda zniknie w szybki czas i z rodzinią wykonamy pewnie zadanie a mianowicie będzie to : rzut książka w dal !

    Mój e-mail to : ola.korczak738@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym chciala! Bo bym zrobila nowy vlog z nia ;)
    E-Mail: Natalia.maliga@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce, oczywiście. Książka już dawno skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już jakiś czas temu poluję na tę książkę i mam nadzieję, że szczęście dopisze :)

    swinka.morska.tola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Chciałbym wygrać książkę pod tytułem. Mimo, że jestem dzieckiem pecha to nie zaszkodzi spróbować. Posiadam już oba dzieła Keri Smith, przy wypełnianiu ich bardzo fajnie się bawiłam. Teraz przyszła pora na coś polskiego autora. Jestem ciekawa zadań, które znajdują się w książce pod tytułem i myślę, że miło spędziłabym czas.
    Pozdrawiam serdecznie.
    karolcia09.kj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23/4/15 21:53

    witam:) Chciałabym moją 6-ciolatkę miłośniczkę i pasjonatkę, szanującą szalenie książki zaskoczyć książką do wycinania i kreatywnej zabawy. Nożyczki i książka to dla niej jak diabeł i święcona woda a więc czas przełamać stereotypy i powycinać poniszczyć i pobawić się wesoło:) pozdrawiam
    mariola_88_88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam sie z mila checia w kolejce po ksiazke :) Wkoncu ta ksiazka dla nas to nowosc ,a kto nowosci nie lubi ?! :)))) Mysle ,ze dzieci beda mialy fajna zabawe :) Pozdrawiam Was Serdecznie :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy28/4/15 16:34

    Kiedyś chciałam kupić sobie "Zniszcz ten dziennik", ale że miał/ma go "prawie" każdy pomysł z zakupieniem tej książki wyrzuciłam. Możliwe, że kupiłabym ją po jakimś czasie, gdy już przeszłaby moda na "Zniszcz ten dziennik". Aż tu nagle, gdy przeglądałam strony internetowe zauważyłam reklame polskiej (!) "Książki pod tytułem". Bardzo mnie ona zaciekawiła, tym bardziej że została stworzona przez Polaka. Przeczytałam jej opis, który w pewnym sensie zachęcił mnie do poszukania czegoś więcej na temat tej książki. Oglądnęłam filmik, w którym ktoś prezentuje tę książkę. Myślałam, że będzie ona w dużym stopniu podobna do znanego "Zniszcz ten dziennik". A jednak nie. Znacznie się różni, zadania nie są odgapione i nie jest ona kopią "Zniszcz ten dziennik". Za to duży plus i jeszcze większa chęć posiadania tej książki i spróbowania czegoś nowego, bo większość zadań z dziennika znam, tak jak większość osób. Myślę, że "Książka pod tytułem" ma duże szanse na sukces. Chętnie bym ją przetestowała. :)
    (olat331@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie książki :) Emilce na pewno przypadłaby do gustu bo lubi wycinać ale Fabiego by nie zainteresowała - ciężko zagonić go do prac plastycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Takiej nie widziałam:-) może spróbujemy?:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  31. To my też się ustawiamy w kolejce. Stokrocia byłaby zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy5/5/15 12:53

    Moja 10-letnia córka ma świra na punkcie kreatywnej destrukcji, rozwiązała już wszystkie zadania ze Zniszcz Ten Dziennik (niektóre przy współpracy z mamą:)), prawie wszystkie z To Nie Książka, ale o Książce Pod Tytułem chyba jeszcze nie słyszała, więc będę miała dla niej niespodziankę na Dzień Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo by się mi spodobała :) E-mail: wiktoria.urbaniak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopiero zaczynamy blogować i nie wiemy co oznacza "zasady takie jak zawsze", ale bardzo chętnie wyrażamy chęć posiadania tej książki :). Synek za miesiąc będzie świętował 3 latka, także myślę, że byłby to dla niego wspaniały prezent niespodzianka (biorąc pod uwagę jego zainteresowania wycinaniem i przeróżnymi zadaniami;). Pozdrawiamy :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo była by to dla mnie miła niespodzianka =D
    Ale nie tak mnie wychowali...
    Więc nie będę się prosić. Sama zdecydujesz ;*
    E mail : Pabis822@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chcem !
    Kasia.karpiszyn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10/6/15 13:35

    Ja chcem ! Ja chcem! dareczkam27025@wp.pl zdesperowana jestem XD JA CHCEM!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...